Sokan pesszimistán álltak hozzá a játékhoz, de úgy néz ki, nem lesz igazuk. Igaz, vannak hasonlóságok néhány korábbi alkotással, és nem is ez az első sci-fi FPS, de olvassatok tovább, hátha meggyőzlek titeket.
A fejlesztők meghatározása szerint a THEY egy
első-személyű-misztikus-shooter és szükség van rá és még több ilyenre, mert alig készül játék ezzel a témával, míg a tévék tele vannak hasonló sorozatokkal (pl. a Lost). A történet 2012-be repíti a játékosokat,
Angliába, amit szinte teljesen elfoglaltak idegen robotok. A főszereplő
(kiléte még nem ismert) és legjobb barátja, egy pilóta - mindketten tagjai egy antiterrorista alakulatnak (a terrorizmus hatalmas probléma, több nagyváros szenvedett pusztító erejű támadásokat),
az egyik nagy csata után az egyedüli túlélők. Ezek a robotok szinte a
semmiből jöttek elő, és szervezettségükre utal, hogy elsődleges
célpontjaik stratégiailag fontos helyek és energiaforrások voltak. De
amit a főhős még nem tud az elején az az, hogy a monstrumokat csak
eszközként használja egy faj, amit THEY-nek neveznek, ráadásul az
átlagember számára láthatatlanok is. Persze a későbbiekben majd mi is
láthatjuk őket, valamilyen módon.
Azt ígérik a fejlesztők, hogy a játék nagyon sztoriközpontú lesz,
és ezért nem is szeretnének többet elárulni, mert meglepő fordulatokra
és történésekre is lehet majd számítani és ezeket addig titokban
szeretnék tartani, amíg csak tudják. Ellenben a fegyverekről már annál többet beszéltek. Pontosabban a fegyverről,
mivel csak egy lesz nálunk, igaz, ezt kedvünk szerint lehet majd átalakítani.
Alapvetően 4 szerkesztési területre lesz felosztva, de ezeken belül sok almenü található, és ide több száz fejlesztést,
modult, más egyebeket lehet tenni, az egyes kombinációkból pedig tízet el
is lehet tárolni a számbillentyűkön. Az még ide tartozik, hogy nem csak
a teljesítményét, illetve működését tudjuk megváltoztatni a fegyvernek,
hanem a külsejét is, sok matricával, festéssel és más cicomával, akár
terepszínűvé is változtathatjuk vagy éppen koponyás képekkel is
díszíthető, amit így mindenki a sajátjának érezhet
(PGO szépségverseny szag van a levegőben...).
A főszereplő beszélgethet más karakterekkel, ami szintén alátámasztani látszik a
sztori fontosságát. Nevünk egyelőre még nincs, de remélem, hangunk
lesz, mert engem zavar, ha néma a főhős és csak hozzám beszélnek a
többiek. Az ellenfelek szintén érdekesek lehetnek, bár leginkább a
Világok Harca és a Final Fantasy című filmek hatása érződik rajtuk,
olyan, mintha a kettőt gyúrták volna egybe - csak sikerüljön érdekessé
tenni őket, mert ellenkező esetben ez sokat ronthat a játékélményen.
Még ha nem is ez a legfontosabb esetükben, hanem az M.I., amiről csak
annyit mondanak, hogy nagyon fejlett lesz, csapattaktikát használ,
erősítést hív, a robotok kommunikálnak is egymással - de ha leszedjük
róluk a "fantomokat", amik irányítják őket, akkor butábbak lesznek és
könnyebb prédák is.
A Metropolis Software előző játéka, az Infernal nagyon tetszetős,
látványos grafikával volt megáldva, aminek volt saját stílusa is,
ugyanerre számítunk most is, csak most még minőségibb kidolgozásban. A
gépigény így valószínűleg nem lesz olyan baráti, mint a démoni
kalandnál, de ennyit megér a dolog, ha tényleg sokkal szebb lesz. Mivel erre a
saját motorra (NextNitrous) is
ráhúzták a next-gen címkét, szokás szerint lesz minden nagy nevű
effekt, élükön a HDR-rel, de a DirectX10 támogatást is megkapjuk, ami a
megjelenést tekintve ésszerű lépés. Ennek távolsága miatt a mostani
videót, illetve képeket ezt figyelembe véve nézzétek, a kész játék
ennél még jobban fog majd kinézni, bár a napszakváltás már most is
nagyszerűen működik. A fizika (PhysX)
viszont nem csak azért lesz ott, hogy nézzük, amint szerteszéjjel
repülnek a tárgyak egy robbanásnál, hanem a játékmenet szerves része
lesz, amihez a rombolható terep is nagyban hozzájárul.
A játékidőt nagyjából 12-20 óra közé saccolják a készítők, játékostól függően,
ami manapság már elég hosszúnak számít, de a fegyverek variálhatósága
miatt talán megéri majd újra és újra végigjátszani. Többjátékos mód is
lesz, a szokásos deathmatch, CTF és hasonló mókákkal, de ígérnek
merőben újakat is, ezekről azonban majd csak később rántják le a leplet. A
megjelenést 2009 elejére tervezik, remélem, minél hamarabb
kész lesznek vele a lengyel srácok. A hangulatos játék szerintem
garantált, bízok benne, hogy nem okoznak csalódást. Az alábbi videókban, melyek négy hónapos állapotot
tükröznek, a fentieket mozgásban is láthatjátok, illetve elérhető a hivatalos
trailer, hamarosan tőlünk is.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Pontosan ezt kérdezem, hogy ehhez a gamevideo-hoz miért nem tudtak olyan emberkét szedni aki esetleg tud is angolul?! (És igen, hallottam az akcentus szóról, amit a 2007-09-07 00:30:42-kor íródott hsz-om is bizonyít .)
IceDragon: Attól hogy lengyel, már borzalmasnak kell lennie? Hallottál már egy bizonyos The Witcher nevű játékról...? Mellesleg elolvastam a hírt, és csak érzékeltetésnek írtam a "másnapos ukrán jómunkásról". Azért kérdezem, h. honnam szedték össze, mert pl. a Witcher kommentálásánál (akár videóanyag, akár interjú, bármi) érdekes módon normális, angolos kiejtéssel is érthető szöveget hallani..érdekes, érdekes..
Ez az angol kiejtés borzalmas! Honnan szedték össze a narrátort? Jó-jó, aláírom h. legalább lassan beszél és érthető, de könyörgöm, ez olyan mintha egy jómunkás ukrán másnapos kommentálna angolul... Fertelem, akcentus, fujj
Hát ez kókemény. Iszonyat jól néz ki az a lépegető a videó elején, kicsit final fantasy-s de nagyon nagyon! Jó ötlet ez a phantom-robot kombó is. Rég játszottam már FPS-el de ezt lehet kipróbálom.
jo kis jatek lessz az bisztos de a mi a legfontosabb egy jatekban az hogy milyen szep kicsiket tartasz a kezedben es az lessz az egesz ben a legjobb hogy festheted is
Húúú ez nagyon komoly csak kár hogy sokat kell még aludni rá
A vonalkód szerintem lehet h kapcsolatban van az antiterrorista szervezettel, aféle dögcédula. De nekem is van több elképzelésem ez csak az egyik.
Pozandr, összeszedegettem mindenhonnan az infót, feltúrtam a netet értük.
A vonalkód nekem is feltűnt, de halványlila gőzöm sincs, milyen jelentősége lesz majd. A grafika nekem is nagyon bejön, az első képek alapján nem hittem volna, hogy ilyen szép lesz, az UE3 szintjét szerintem simán hozza. Mire kész lesznek, könnyen a legszebbek közé kerülhetnek vele.
A narrátor angol kiejtése valami eszméletlen jó, mindent megértettem belőle. Necros, ahogy észrevettem a fejlesztői naplót fordítottad le magyarra? Átnéztem a szöveget, és ez tűnt fel... Mindenesetre ngyon jól van megírva a hír. Tetszik a játék, a fegyver customizálhatósága is, kifejezetten jó ötletnek tartom, nem kell állandóan egérgörgőt használni az új skuló kereséséhez...
amikor először olvastam erről azt gondoltam hogy nem lesz jó játék nem is foglalakozok vele többet. Aztán most elovastam ezt a cikket és naon teccet aztán a videó hihetetlen várom 2009-et
Nah egy misztikus FPS
ebből télleg kevés van
Hát kitudja mi sül ki ebből
az Infernal túlzottan nem teccet
Remélem ennek a gémnek a hangulata sztorija és játékmenete
mindenben felülmúlja majd azt
szerintem ez nem kétséges
ígéretes stuffnak hangzik
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.
A vonalkód szerintem lehet h kapcsolatban van az antiterrorista szervezettel, aféle dögcédula. De nekem is van több elképzelésem ez csak az egyik.
A vonalkód nekem is feltűnt, de halványlila gőzöm sincs, milyen jelentősége lesz majd.
ebből télleg kevés van
Hát kitudja mi sül ki ebből
az Infernal túlzottan nem teccet
Remélem ennek a gémnek a hangulata sztorija és játékmenete
mindenben felülmúlja majd azt
szerintem ez nem kétséges
ígéretes stuffnak hangzik