A fejlesztők meghatározása szerint a THEY egy
első-személyű-misztikus-shooter és szükség van rá és még több ilyenre, mert alig készül játék ezzel a témával, míg a tévék tele vannak hasonló sorozatokkal (pl. a Lost). A történet 2012-be repíti a játékosokat,
Angliába, amit szinte teljesen elfoglaltak idegen robotok. A főszereplő
(kiléte még nem ismert) és legjobb barátja, egy pilóta - mindketten tagjai egy antiterrorista alakulatnak (a terrorizmus hatalmas probléma, több nagyváros szenvedett pusztító erejű támadásokat),
az egyik nagy csata után az egyedüli túlélők. Ezek a robotok szinte a
semmiből jöttek elő, és szervezettségükre utal, hogy elsődleges
célpontjaik stratégiailag fontos helyek és energiaforrások voltak. De
amit a főhős még nem tud az elején az az, hogy a monstrumokat csak
eszközként használja egy faj, amit THEY-nek neveznek, ráadásul az
átlagember számára láthatatlanok is. Persze a későbbiekben majd mi is
láthatjuk őket, valamilyen módon.
Azt ígérik a fejlesztők, hogy a játék nagyon sztoriközpontú lesz, és ezért nem is szeretnének többet elárulni, mert meglepő fordulatokra és történésekre is lehet majd számítani és ezeket addig titokban szeretnék tartani, amíg csak tudják. Ellenben a fegyverekről már annál többet beszéltek. Pontosabban a fegyverről, mivel csak egy lesz nálunk, igaz, ezt kedvünk szerint lehet majd átalakítani. Alapvetően 4 szerkesztési területre lesz felosztva, de ezeken belül sok almenü található, és ide több száz fejlesztést, modult, más egyebeket lehet tenni, az egyes kombinációkból pedig tízet el is lehet tárolni a számbillentyűkön. Az még ide tartozik, hogy nem csak a teljesítményét, illetve működését tudjuk megváltoztatni a fegyvernek, hanem a külsejét is, sok matricával, festéssel és más cicomával, akár terepszínűvé is változtathatjuk vagy éppen koponyás képekkel is díszíthető, amit így mindenki a sajátjának érezhet (PGO szépségverseny szag van a levegőben...).
A főszereplő beszélgethet más karakterekkel, ami szintén alátámasztani látszik a sztori fontosságát. Nevünk egyelőre még nincs, de remélem, hangunk lesz, mert engem zavar, ha néma a főhős és csak hozzám beszélnek a többiek. Az ellenfelek szintén érdekesek lehetnek, bár leginkább a Világok Harca és a Final Fantasy című filmek hatása érződik rajtuk, olyan, mintha a kettőt gyúrták volna egybe - csak sikerüljön érdekessé tenni őket, mert ellenkező esetben ez sokat ronthat a játékélményen. Még ha nem is ez a legfontosabb esetükben, hanem az M.I., amiről csak annyit mondanak, hogy nagyon fejlett lesz, csapattaktikát használ, erősítést hív, a robotok kommunikálnak is egymással - de ha leszedjük róluk a "fantomokat", amik irányítják őket, akkor butábbak lesznek és könnyebb prédák is.
A Metropolis Software előző játéka, az Infernal nagyon tetszetős, látványos grafikával volt megáldva, aminek volt saját stílusa is, ugyanerre számítunk most is, csak most még minőségibb kidolgozásban. A gépigény így valószínűleg nem lesz olyan baráti, mint a démoni kalandnál, de ennyit megér a dolog, ha tényleg sokkal szebb lesz. Mivel erre a saját motorra (NextNitrous) is ráhúzták a next-gen címkét, szokás szerint lesz minden nagy nevű effekt, élükön a HDR-rel, de a DirectX10 támogatást is megkapjuk, ami a megjelenést tekintve ésszerű lépés. Ennek távolsága miatt a mostani videót, illetve képeket ezt figyelembe véve nézzétek, a kész játék ennél még jobban fog majd kinézni, bár a napszakváltás már most is nagyszerűen működik. A fizika (PhysX) viszont nem csak azért lesz ott, hogy nézzük, amint szerteszéjjel repülnek a tárgyak egy robbanásnál, hanem a játékmenet szerves része lesz, amihez a rombolható terep is nagyban hozzájárul.
A játékidőt nagyjából 12-20 óra közé saccolják a készítők, játékostól függően, ami manapság már elég hosszúnak számít, de a fegyverek variálhatósága miatt talán megéri majd újra és újra végigjátszani. Többjátékos mód is lesz, a szokásos deathmatch, CTF és hasonló mókákkal, de ígérnek merőben újakat is, ezekről azonban majd csak később rántják le a leplet. A megjelenést 2009 elejére tervezik, remélem, minél hamarabb kész lesznek vele a lengyel srácok. A hangulatos játék szerintem garantált, bízok benne, hogy nem okoznak csalódást. Az alábbi videókban, melyek négy hónapos állapotot tükröznek, a fentieket mozgásban is láthatjátok, illetve elérhető a hivatalos trailer, hamarosan tőlünk is.
Azt ígérik a fejlesztők, hogy a játék nagyon sztoriközpontú lesz, és ezért nem is szeretnének többet elárulni, mert meglepő fordulatokra és történésekre is lehet majd számítani és ezeket addig titokban szeretnék tartani, amíg csak tudják. Ellenben a fegyverekről már annál többet beszéltek. Pontosabban a fegyverről, mivel csak egy lesz nálunk, igaz, ezt kedvünk szerint lehet majd átalakítani. Alapvetően 4 szerkesztési területre lesz felosztva, de ezeken belül sok almenü található, és ide több száz fejlesztést, modult, más egyebeket lehet tenni, az egyes kombinációkból pedig tízet el is lehet tárolni a számbillentyűkön. Az még ide tartozik, hogy nem csak a teljesítményét, illetve működését tudjuk megváltoztatni a fegyvernek, hanem a külsejét is, sok matricával, festéssel és más cicomával, akár terepszínűvé is változtathatjuk vagy éppen koponyás képekkel is díszíthető, amit így mindenki a sajátjának érezhet (PGO szépségverseny szag van a levegőben...).
A főszereplő beszélgethet más karakterekkel, ami szintén alátámasztani látszik a sztori fontosságát. Nevünk egyelőre még nincs, de remélem, hangunk lesz, mert engem zavar, ha néma a főhős és csak hozzám beszélnek a többiek. Az ellenfelek szintén érdekesek lehetnek, bár leginkább a Világok Harca és a Final Fantasy című filmek hatása érződik rajtuk, olyan, mintha a kettőt gyúrták volna egybe - csak sikerüljön érdekessé tenni őket, mert ellenkező esetben ez sokat ronthat a játékélményen. Még ha nem is ez a legfontosabb esetükben, hanem az M.I., amiről csak annyit mondanak, hogy nagyon fejlett lesz, csapattaktikát használ, erősítést hív, a robotok kommunikálnak is egymással - de ha leszedjük róluk a "fantomokat", amik irányítják őket, akkor butábbak lesznek és könnyebb prédák is.
A Metropolis Software előző játéka, az Infernal nagyon tetszetős, látványos grafikával volt megáldva, aminek volt saját stílusa is, ugyanerre számítunk most is, csak most még minőségibb kidolgozásban. A gépigény így valószínűleg nem lesz olyan baráti, mint a démoni kalandnál, de ennyit megér a dolog, ha tényleg sokkal szebb lesz. Mivel erre a saját motorra (NextNitrous) is ráhúzták a next-gen címkét, szokás szerint lesz minden nagy nevű effekt, élükön a HDR-rel, de a DirectX10 támogatást is megkapjuk, ami a megjelenést tekintve ésszerű lépés. Ennek távolsága miatt a mostani videót, illetve képeket ezt figyelembe véve nézzétek, a kész játék ennél még jobban fog majd kinézni, bár a napszakváltás már most is nagyszerűen működik. A fizika (PhysX) viszont nem csak azért lesz ott, hogy nézzük, amint szerteszéjjel repülnek a tárgyak egy robbanásnál, hanem a játékmenet szerves része lesz, amihez a rombolható terep is nagyban hozzájárul.
A játékidőt nagyjából 12-20 óra közé saccolják a készítők, játékostól függően, ami manapság már elég hosszúnak számít, de a fegyverek variálhatósága miatt talán megéri majd újra és újra végigjátszani. Többjátékos mód is lesz, a szokásos deathmatch, CTF és hasonló mókákkal, de ígérnek merőben újakat is, ezekről azonban majd csak később rántják le a leplet. A megjelenést 2009 elejére tervezik, remélem, minél hamarabb kész lesznek vele a lengyel srácok. A hangulatos játék szerintem garantált, bízok benne, hogy nem okoznak csalódást. Az alábbi videókban, melyek négy hónapos állapotot tükröznek, a fentieket mozgásban is láthatjátok, illetve elérhető a hivatalos trailer, hamarosan tőlünk is.
A vonalkód szerintem lehet h kapcsolatban van az antiterrorista szervezettel, aféle dögcédula. De nekem is van több elképzelésem ez csak az egyik.
A vonalkód nekem is feltűnt, de halványlila gőzöm sincs, milyen jelentősége lesz majd. A grafika nekem is nagyon bejön, az első képek alapján nem hittem volna, hogy ilyen szép lesz, az UE3 szintjét szerintem simán hozza. Mire kész lesznek, könnyen a legszebbek közé kerülhetnek vele.
ebből télleg kevés van
Hát kitudja mi sül ki ebből
az Infernal túlzottan nem teccet
Remélem ennek a gémnek a hangulata sztorija és játékmenete
mindenben felülmúlja majd azt
szerintem ez nem kétséges
ígéretes stuffnak hangzik