A Precursors egy szabad játékmenettel rendelkező FPS, sok RPG elemmel és űrhajós részekkel. A történet szerint ugyanis a világűr egy kisebb részében szabadon közlekedhetünk és meglátogathatunk több különböző bolygót, ahol nem csak a terep lesz más, hanem a fejlettségük sem lesz egyforma.
A fiatal főhős az Amarnia nevű fajból származik és frissen végzett az űrpilóta iskolában. Elutazik a Goldin bolygóra, ahol megtudja, hogy több különös dolog történt nemrég és ez nagyrészt katasztrófával is járt. Mivel ez érinti az ő népét is, ki kell derítenie, mi áll ezek hátterében, hogy megakadályozza további a szörnyűségeket és megoldja a közben felmerülő problémákat.
A játékmenet elég színesnek tűnik, köszönhetően annak, hogy nem csak a felszínen, hanem az űrben is lehet lövöldözni, illetve a táj nagy variációjának, hiszen lesz itt minden, sivatag, dzsungel, lerombolt város és még ki tudja mi. Ráadásul temérdek, körülbelül 250 küldetést ígérnek, így lesz mit csinálni, ha épp nem csak felfedezzük a területet. A játékidőt minimum 20 órára saccolják, ez is szívderítő. Az pedig csak a játékosoktól függ, hogy milyen játéknak fog tűnni a Precursors, FPS-nek, RPG-nek vagy inkább űrszimulátornak.
A harc központi szerepe miatt az MI-re is nagy figyelmet fordítanak. Az ellenfeleink látását és hallását úgy konfigurálják, hogy csak annyit észleljenek, mint mi. Természetesen a fedezékek kihasználását és egyéb apróságokat is beépítenek majd, reméljük, jól is fog majd mindez működni. Az űrben zajló csatákat valahogy úgy kell elképzelni, mint amilyen a FreeSpace, illetve a Freelancer játékokban volt, ezektől merítettek ihletet.
Fegyverekből 15-re lehet számítani, ha nem számítjuk a harci robotokat és a plazma- vagy lézerágyúkat, melyeket szintén használhatunk. Ezek természetesen elérhetőek az ellenfelek számára is, de az áruktól is fog függeni, melyiküknél éppen mit találunk, így egy átlagos katonánál biztosan nem lesz egy drága rakétavető például. Járművekből is nagy választék lesz, egyszerűbb homokfutóktól egészen hatalmas csatahajókig. A főhős már a játék elején kap egy űrhajót, melyet apjától örököl a történet szerint.
Az RPG rész úgy működik, ahogy várnánk, ha megölünk valakit vagy küldetéseket teljesítünk, akkor ezért tapasztalati pontokat kapunk, melyeket tetszésünk szerint szétoszthatunk különböző tulajdonságok közt, melyek közt vannak harccal, kereskedéssel vagy éppen űrhajózással kapcsolatosak és a karakterre kihatóak is. Ezekből összesen 55 darab lesz. A hajónk motorját, fegyverzetét és más részeit is fejleszthetjük majd. A játékban összesen hét frakció lesz, melyek közt szabadon választhatunk, melyikkel dolgozunk együtt. Közülük az egyik idegen faj tagjaiból áll, a többiben emberi karakterek lesznek.
Összesen 7-31 négyzetkilométernyi terület áll majd rendelkezésre minden bolygón, amit meglátogatunk. Az fejlesztők előző játékában, a Boiling Pointban ezzel gond volt, hiszen ott a gépigény igen magas volt és még erős géppel is sok probléma akadt. Most azt állítják, ezt kijavították, és a nagy városok illetve szabad terek ellenére nem lesz lassulás. A motor a Vital Engine 3, ami támogatja a ShaderModel3-at és képes olyan effektek megjelenítésére, mint a HDR vagy a motion blur (mozgás közben elhomályosodik a kép), a fizika szintén fejlett lesz, sőt, törésmodellt is építettek bele. A hivatalos gépigény a következő:
A fiatal főhős az Amarnia nevű fajból származik és frissen végzett az űrpilóta iskolában. Elutazik a Goldin bolygóra, ahol megtudja, hogy több különös dolog történt nemrég és ez nagyrészt katasztrófával is járt. Mivel ez érinti az ő népét is, ki kell derítenie, mi áll ezek hátterében, hogy megakadályozza további a szörnyűségeket és megoldja a közben felmerülő problémákat.
A játékmenet elég színesnek tűnik, köszönhetően annak, hogy nem csak a felszínen, hanem az űrben is lehet lövöldözni, illetve a táj nagy variációjának, hiszen lesz itt minden, sivatag, dzsungel, lerombolt város és még ki tudja mi. Ráadásul temérdek, körülbelül 250 küldetést ígérnek, így lesz mit csinálni, ha épp nem csak felfedezzük a területet. A játékidőt minimum 20 órára saccolják, ez is szívderítő. Az pedig csak a játékosoktól függ, hogy milyen játéknak fog tűnni a Precursors, FPS-nek, RPG-nek vagy inkább űrszimulátornak.
A harc központi szerepe miatt az MI-re is nagy figyelmet fordítanak. Az ellenfeleink látását és hallását úgy konfigurálják, hogy csak annyit észleljenek, mint mi. Természetesen a fedezékek kihasználását és egyéb apróságokat is beépítenek majd, reméljük, jól is fog majd mindez működni. Az űrben zajló csatákat valahogy úgy kell elképzelni, mint amilyen a FreeSpace, illetve a Freelancer játékokban volt, ezektől merítettek ihletet.
Fegyverekből 15-re lehet számítani, ha nem számítjuk a harci robotokat és a plazma- vagy lézerágyúkat, melyeket szintén használhatunk. Ezek természetesen elérhetőek az ellenfelek számára is, de az áruktól is fog függeni, melyiküknél éppen mit találunk, így egy átlagos katonánál biztosan nem lesz egy drága rakétavető például. Járművekből is nagy választék lesz, egyszerűbb homokfutóktól egészen hatalmas csatahajókig. A főhős már a játék elején kap egy űrhajót, melyet apjától örököl a történet szerint.
Az RPG rész úgy működik, ahogy várnánk, ha megölünk valakit vagy küldetéseket teljesítünk, akkor ezért tapasztalati pontokat kapunk, melyeket tetszésünk szerint szétoszthatunk különböző tulajdonságok közt, melyek közt vannak harccal, kereskedéssel vagy éppen űrhajózással kapcsolatosak és a karakterre kihatóak is. Ezekből összesen 55 darab lesz. A hajónk motorját, fegyverzetét és más részeit is fejleszthetjük majd. A játékban összesen hét frakció lesz, melyek közt szabadon választhatunk, melyikkel dolgozunk együtt. Közülük az egyik idegen faj tagjaiból áll, a többiben emberi karakterek lesznek.
Összesen 7-31 négyzetkilométernyi terület áll majd rendelkezésre minden bolygón, amit meglátogatunk. Az fejlesztők előző játékában, a Boiling Pointban ezzel gond volt, hiszen ott a gépigény igen magas volt és még erős géppel is sok probléma akadt. Most azt állítják, ezt kijavították, és a nagy városok illetve szabad terek ellenére nem lesz lassulás. A motor a Vital Engine 3, ami támogatja a ShaderModel3-at és képes olyan effektek megjelenítésére, mint a HDR vagy a motion blur (mozgás közben elhomályosodik a kép), a fizika szintén fejlett lesz, sőt, törésmodellt is építettek bele. A hivatalos gépigény a következő:
- Minimum: AMD Athlon XP 3000, 1 GB RAM, GeForce 6600 GS 128 MB
- Ajánlott: Intel Core 2 Duo 2.4G (E6600), 1GB RAM, GeForce 7600 GS 128 MB
Ami azt illeti, egy ilyen gémnél nem árt ha van graf, de szerintem nem ez a fő szempont a megítélésénél. Volt egy hasonló szinte hamvaiba holt orosz kísérlet, az fps-t és az űrszimulátort bezsúfolni egy játékba ha jól emléxem... hát nem ment valami jól nekik. De én mindig is akartam játszani egy olyan játékkal, ahol bolygóról bolygóra lehet mászkálni, közben űrcsatázni, és utána a földön lövöldözni, vagy egy hatalamas hajó belsejében. Jah és persze, hogy ne egy onlány játék legyen ez, mert azokat nagyon nem szeretem. A
Bár talán ilyen űrös, scifis, lödözős cuccban esetleg jobb a mas effect(biztos, hogy jobb), grafikailag mindneképp messze veri ezt, és talán játékélményben is. De az nincs pcre
Bár remélem átírják mjad box360ról...
Egyébként ígéretes kis gammának látszik ez. Csak tartsák meg az igéreteiket.