A The Elder Scrolls Online minden idők legnagyobb MMORPG-s vállalkozása, így kíváncsian vártuk, mi sül ki a ZeniMax által hét éve fejlesztett játékból. A most futó bétateszt alapján ugyan kár lenne messzemenő következtetéseket levonni, annyi viszont bizonyos, hogy a TESO meggyőző program, aminek nagyon várjuk a végleges változatát. Bizonyítékra vágytok? Nézzétek meg friss videónkat a játékból, amit Chris és wilson készített!
The Elder Scrolls Online - Vágjunk bele!
Kipróbáltuk a The Elder Scrolls Online bétáját. A játék már most egészen klassznak tűnik, katt a videóért!
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
The Elder Scrolls Online megjelenés:
2014. április 04.
The Elder Scrolls Online gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 512 MB,
HDD: 60 GB
A játék szerintem baromi jó, játszani fogok vele az tuti.Az előfizetési formával sincs semmi bajom, az a havi 4000, nem egy vészes történet.
Free to play modellel több pénzt tudnának összeszedni, de akkor olyan elemekkel kellene a játékot teletömni, amit ha fizetsz érte, akkor érdekesebb és élvezetesebb lesz a játék, ez másokkal kicseszés lenne.
A guild warsos megoldás meg akkor életképes modell, ha fél évente jönnek ki hozzá expansion packok, máskülönben veszteséges vállalkozás.
Ez csak nekünk Magyaroknak tűnik soknak és a hozzánk hasonló csori keleti népeknek, de nyugaton ez nem igazán nagy pénz és kérhetnének többet is érte ennyi erővel.
Másik megoldás az a runescape féle előfizetési modell, ami jóval barátibb csak annak meg a feltétele hogy kis pénzből kellett volna a játékot megcsinálni (ez nem nyert) és sok milliós játékos tábor kellene, hogy belátható időn belül visszahozza a belefektetett pénzt, időt és energiát.
Akik ezeket a számításokat végzik, azok tudják nagyjából, hogy egy játékért mennyit lehet kérni úgy, hogy nyereséges is legyen és a játékos se érezze lehúzásnak. Csak ennyit akartam hozzá tenni még.
és azt ne mond hogy a skyrimben nem volt több száz skill -amit úgy fejleszthettél ahogy akarsz-mert lepetézek itt helyben. :D
- A játékot NEM azok készítik akik a skyrimot.
- MMO így az elvárásokat is ahoz kell igazítani nem a klasszikus TES sorozathoz.
Számomra hogy milyen a grafik, csupán huszad, századrangú kérdés, a mai napig jobban elszórakozok egy Morrowinddal mint a "modern" giccsparádénak is beillő ál-rpgkkel.
Eddig nekem a játék legnagyobb hiányának a képességek száma tűnik. Még a morphokkal együtt is simán belefért volna több a kasztokba pl.
Mindemellett javitsatok ki ha tévedek de nincs a játék még mindig NDA alatt?
Gondolom azzal se fogok nagy titkok elárulni, hogy akiknek nem sikerült hozzájutni bétakulcshoz, az most megteheti a Curse.com-on, csak mert csütörtök óta 500ezer béta kulcsot osztogatnak, szóval aki még hétfőig bele akarja magát vetni az Elder Scrolls világába, uzsgyi regisztrálni, és kérni kódot...
Én meg mondjuk alapon nem is értem hogy miért ne lehetett volna egy olyan rendszert belevinni egy mmoba mint egy olyat ami a single player járékban volt.Kissebb megszorításokkal persze hogy ne overpowerkedjen senki.
Ez a játék úgy nyerte el volna a szívemet ha olyan alapot adnak neki mint anno a gw1-nek ahol egy kis partyval lehetett szaladgálni egy adott, a partydnak legenerált pályán és csak a városban találkozhattatok playerekkel.
De így, szerintem el fog vérezni ez a játék.Igen hamar.
Amúgy meg egy mmo játéknak valóban több karaktert kell mozgatnia és ahhoz egy grafikai motor kevés, más jellegű számítás szükséges ahhoz, hogy a benne levő objektumok mozogjanak és a grafika értelemszerűen kicsit "butább" mert az igényes dolog. Esélyt lehet, hogy adok neki egyszer, de nincs igazából időm más játékok mellett még egy ilyesmibe belefogni.
A free to play model lehet, hogy több pénzt hozna nekik, mint a havidíj, de ők úgy gondolták nem akarják a népet lehúzni ilyesmikkel, ebbe lehet, hogy belebuknak. Egy mmo játéknak amúgy meg az előfizetéses modell áll a legjobban, mert a szervert és a játék szintet fenn kell tartani valamiből, egy ftp játékban meg többször kifizetsz egy teljes játék árát.
250 misi sok pénz, szóval drukkolok, hogy egy részét legalább sikerüljön ledolgozni.
(am a skyrimhez miért is nem tudtak multit készíteni???)
Én meg mondjuk alapon nem is értem hogy miért ne lehetett volna egy olyan rendszert belevinni egy mmoba mint egy olyat ami a single player járékban volt.Kissebb megszorításokkal persze hogy ne overpowerkedjen senki.
Ez a játék úgy nyerte el volna a szívemet ha olyan alapot adnak neki mint anno a gw1-nek ahol egy kis partyval lehetett szaladgálni egy adott, a partydnak legenerált pályán és csak a városban találkozhattatok playerekkel.
De így, szerintem el fog vérezni ez a játék.Igen hamar.