• A Ubisoft külön kezeli mindegyik platformot, amire a The Division megjelenik
  • A lehető legtöbbet szeretnék kihozni a gépekből
  • Nincs lebutítás
  • PC-n, a megfelelő hardver birtokában, szebb látványt kapunk, mintha konzolon játszanánk

A The Division egy multiplatform játék, ami PC-re, Xbox One-ra és PS4-re is meg fog jelenni, s miután a közelmúltban többször is szóba került a felbontás- és fps-ügy a Ubisoft játékaival kapcsolatban, jobb időben is jöhetett volna Martin Hultberg, a játék kommunikációs igazgatójának interjúja, amiben elmondta: igyekeznek a lehető legtöbbet kihozni minden platformból, s olyanról szó sincs, hogy valamelyik változatot lebutítanák.

„Furcsa a lebutítás szót használni. Nyilvánvalóan azon vagyunk, hogy a játék a lehető legjobban nézzen ki a különböző platformokon, tehát Xbox One-on, PS4-en és PC-n. Éppen ezért tartom furcsának és félrevezetőnek a lebutítást emlegetni, mert a legtöbbet akarjuk kihozni a gépekből. Minden konzolt és minden platformot külön kezelünk, így távol maradunk a legkisebb közös többszöröstől, ami miatt mindegyik verzió szenved.”

Ennek eredménye az, hogy PC-n -- a megfelelő hardver mellett -- többet hozhatunk ki a játékból, mint konzolon, az azonban még kérdés, hogy Xbox One-on és PS4-en sikerül-e az áhított 1080p és 60 fps elérése.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!