- PC
- XBOX One
- PS4
A héten a figyelem középpontjába került a Ubisoft, de sajnos nem jó értelemben: először megtudtuk, hogy 900p felbontásban és 30 fps-sel fog futni az Assassin’s Creed: Unity mindkét konzolon, majd pedig azt is, hogy a játék két fontos fejlesztője nem tartja fontosnak azt, hogy 60 fps-t érjenek el. Ezek a kijelentések különböző interjúk során készültek, s három fejlesztő nyilatkozott, így már ideje volt annak, hogy a Ubisoft tiszta vizet öntsön a pohárba, legalább egy kérdéskört illetően -- ezt most meg is tették.
A hivatalos Ubisoft blogon megjelent egy hosszú bejegyzés a közösségi koordinátor, Gary Steinman tollából, amiben egyértelmű választ kaptunk arra, hogy miért csak 900p-ben fut a játék. A válasz egyszerű: a stúdió az eddigi legnagyobb, legrészletesebb és a lehetőségekben leggazdagabb játékot szerette volna elkészíteni, s annak érdekében, hogy a mechanizmusok újításai, a szabad játéktér és a ezernél is több, egyidejűleg a képernyőn lévő NPC úgy viselkedhessen, ahogy azt elképzelték, áldozatokat kellett hozni, s inkább a felbontást csökkentették meg, mintsem a játékmenetet kurtították meg.
Steinman a játék producerének, Vincent Pontbriandnak a szavait idézve leszögezte, hogy nem butították le a PS4-es változatot, csak rosszul fogalmazott abban a bizonyos interjúban, illetve megerősítette azt, ami korábban elhangzott, miszerint a felbontás még nincs kőbe vésve, de a leírásból úgy tűnik, hogy mégiscsak ez lesz a végleges, azt mondta ugyanis, hogy kemény, több hónapnyi munka árán sikerült elérni ezt az értéket stabil 30 fps mellett.
Összehasonlításképp, az Xbox 360-ban 3 Power PC mag volt abban a korban, amikor az emberek komolyabban elkezdtek kétmagos procikra váltani, és egy nagyon előremutató GPU, ami desktopon csak másfél évvel később mutatkozott be az R600-zal.
Az előző generáció, amikor piacra került, egy technikai bravúr volt, ami után évekig futhattak a PC-k. Ez a mostani pedig egyszerűen olcsó (a gyártóknak), és ez meg is látszik rajta felhasználói oldalról. Persze sokat segít a fix hardver és hogy közvetlen arra programozhatnak elhanyagolható erőforrás veszteséggel, de annyira gyengére sikerültek, hogy azt már a generáció elején is csak alig tudják ellensúlyozni.
Viszont azért a ps4 nem egy gyenge vas annak aki ki tudja használni!
Csak egyszerűen nem ilyen hozzáálás kellene mint amit az ubisoft Művel! Nézd meg mondjuk a last of us-t. Mit ki tudott hozni egy normális fejlesztőcsapat a ps3-ból!!! Most az ilyen fejlesztők kaptak egy sokkal erősebb gépet! De ha maradnánk azoN a grafikai szinten engem az sem érdekelne csak olyan minőségű játékok jöjjenek mint jöttek anno a ps3-ra! Pont ezért vettem ps3-at a pc mellé mert ennyi szenzációs játékból nem akartam kimaradni! És most így ragozhatjuk még a felbontást meg az fps-t de egy uncharted vagy egy last of us 720p-ben köröket ver bármelyik csúcs grafikás crysisre vagy hasonló *****ra!
Összehasonlításképp, az Xbox 360-ban 3 Power PC mag volt abban a korban, amikor az emberek komolyabban elkezdtek kétmagos procikra váltani, és egy nagyon előremutató GPU, ami desktopon csak másfél évvel később mutatkozott be az R600-zal.
Az előző generáció, amikor piacra került, egy technikai bravúr volt, ami után évekig futhattak a PC-k. Ez a mostani pedig egyszerűen olcsó (a gyártóknak), és ez meg is látszik rajta felhasználói oldalról. Persze sokat segít a fix hardver és hogy közvetlen arra programozhatnak elhanyagolható erőforrás veszteséggel, de annyira gyengére sikerültek, hogy azt már a generáció elején is csak alig tudják ellensúlyozni.
Annak idején azzal reklámozták az ujgépeket mind a két gyártó hogy fullhd felbontásban 60fps foggnak futni a játékok csak hogy azt érezd hogy meg kell venned az uj generácios konzolt...Most meg sorrban jönnek ki a jtékok 30 fps limittel meg 900p felbontással és akkor ne érezd megad át cseszve!!???
Emellett az új generációra szükség volt, mert ezek a gépek még így is összehasonlíthatatlanul erősebbek, mint az előzőek, még ha nem is bírják az 1080p-t. És a PS3 esetében még fejleszteni is sokkal könnyebb rá.
Mondom ezt úgy, hogy szerintem ez így is kevés az új generációtól.
Annak idején azzal reklámozták az ujgépeket mind a két gyártó hogy fullhd felbontásban 60fps foggnak futni a játékok csak hogy azt érezd hogy meg kell venned az uj generácios konzolt...Most meg sorrban jönnek ki a jtékok 30 fps limittel meg 900p felbontással és akkor ne érezd megad át cseszve!!???
Emellett az új generációra szükség volt, mert ezek a gépek még így is összehasonlíthatatlanul erősebbek, mint az előzőek, még ha nem is bírják az 1080p-t. És a PS3 esetében még fejleszteni is sokkal könnyebb rá.
Mondom ezt úgy, hogy szerintem ez így is kevés az új generációtól.
Már mosakodnak is!
"""""A válasz egyszerű: a stúdió az eddigi legnagyobb, legrészletesebb és a lehetőségekben leggazdagabb játékot szerette volna elkészíteni, s annak érdekében, hogy a mechanizmusok újításai, a szabad játéktér és a ezernél is több, egyidejűleg a képernyőn lévő NPC úgy viselkedhessen, ahogy azt elképzelték, áldozatokat kellett hozni, s inkább a felbontást csökkentették meg, mintsem a játékmenetet kurtították meg."""""
Na igen, pont az NPC-k, mikor úgy viselkednek, mint a robotok, vagy még azoknál is rosszabbul. Mennek a nyíl utcán céltalanul, és egyszer csak mintha egy láthatatlan falnak ütköznének, egyből megfordulnak ahonnan jöttek. Aztán megint, és megint ugyanígy tesznek. Oké, nem játszottam még a játékkal, és még csak gondolom egy korai játékmenetet láthattam, de gondolom a végére javulni fog minden.
Azért mégis nah.. Egy kicsit még mindig szúrja a szemem, és gyötri a piciny kis lelkem, hogy legutóbb valami mégsem úgy született meg, mint ahogy azt Láthattuk!
W_D