• Az Assassin’s Creed: Unity Xbox One és PS4 konzolon 30 fps-re van korlátozva
  • A Unity pályatervezője szerint felesleges a 60 fps, furcsán néz ki tőle a játék
  • A játék kreatív direktora szerint az ilyen játékokban a játékosok a 30 fps-t szeretik
  • A direktor szerint a felbontást sem kell firtatni, ha a játék jól néz ki
  • Az Assassin’s Creed: Unity jelen generációs konzolon  900p felbontásban fog futni, vagy nem

Nicolas Guérin, az Assassin’s Creed: Unity pályatervezője a TechRadarnak adott interjút, s ebben azt a kijelentést tette, hogy az ipar lemondott a 60 fps eléréséről, ez a képkockafrissítési sebesség pedig nem ad hozzá olyan sokat a képminőséghez.

„A Ubisoftnál arra törekedtünk, hogy elterjesszük a 60 fps-t. Ez szerintem nem egy jó ötlet, mert a 60 fps nem jár sok haszonnal és nem is néz ki valódinak a látvány. Egy kicsit olyan, mint a Hobbit, furcsán néz ki.” -- mondta Guérin.

Az fps kérdésében a játék kreatív direktora, Alex Amancio is megszólalt, aki elmondta, hogy az Assassin’s Creed: Unity-vel 30 fps volt a céljuk, mert az ilyen típusú játékhoz ez passzol a legjobban, ráadásul a játékosok is ezt szeretik, s a fejlesztőknek így módja van minden mást maximumra tolni. Továbbá szerinte a 60 fps csak lövöldékben jön jól, a felbontás firtatása pedig felesleges, ha jól néz ki a játék.

Az interjú azután jelent meg, hogy a Ubisoft bejelentette: az Assassin’s Creed: Unity Xbox One és PS4 konzolon is 900p felbontásban fog futni 30 fps mellett. Először azt mondták, hogy azért ezeket az értékeket határozták meg, hogy ne legyen vita, majd azt, hogy nem butították egyik verziót sem, ilyen, amilyen, aztán cáfolták az egészet.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!