• Az Ubisoft a The Division 2-vel durva PR bakit ejtett
  • Bocsánatot kellett kérnie

Az elmúlt két hónap az amerikaiaknak a kormányzati leállásról szólt, ezt hallottuk minden egyes nap a híradóban. Az emberek nem tudtak elintézni alapvető dolgokat, 800 ezer szövetségi alkalmazott nem kapott fizetést, szóval az élet nem volt jó sokak számára. Az Ubisoft a Tom Clancy's The Division 2-t már bőven reklámozza, az év egyik legjobb játéka lehet, de a legújabb marketing-húzásuk kiakasztotta az embereket, leginkább az Egyesült Államokban. Ugyanis a francia cég legújabb e-mailje -  amiben a privát bétatesztre hívták meg a játékosokat - a következő tárggyal érkezett meg a felhasználókhoz: "Gyere és nézd meg, milyen egy igazi kormányzati leállás." 

Az Ubisoft hagyományosan távol tartja magát a poltikától, ugyanakkor az akciójátékaiban gyakran amerikai különleges alakulatok hajtanak végre veszélyes küldetéseket a világ minden táján. A fejlesztő-kiadó elismerte a hibát és bocsánatot kért: "Egy hiba miatt kiküldésre került egy, a The Division 2-t promotáló e-mail. Bocsánatot kérünk érte, és a rosszul megfogalmazott mondatért. Tudjuk, hogy milyen hatása volt a kormányzati leállásnak emberek ezreire, és nem volt szándékunkban elbagatellizálni a szituációt." 

Yves Guillemot egy interjúban azt mondta, hogy a játékaik bár politikaiak, ugyanakkor politikailag semlegesek, nem foglalnak állást egyik irányba sem. Ti egyetértetek ezzel az állítással?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

A Skill Up On Vacation nevű Twitter csatorna a következő mondattal kommentálta az e-mailt: "A The Division 2 nem akar politikai állásfoglalát tenni. - 2018