A Microsoft tulajdonában lévő, játékbeli hirdetésekkel foglakozó Massive ma bejelentette, hogy szerződést kötött (illetve hosszabbított meg) az Electronic Artsszal, az Activisionnel, a THQ-val és a Blizzard Entertainmenttel, így októbertől kezdődően ezen cégek játékaiban különböző reklámokkal fogunk találkozni.

Az érintett programok az Activision oldaláról a DJ Hero, a Band Hero, a Guitar Hero 5 és a Transformers: Revenge of the Fallen DLC-je, az EA a Madden NFL 10-zel és a Need for Speed Shifttel, a THQ pedig az UFC 2009 Undisputeddel szállt be. A Blizzard azonban egyik játékában sem engedi a hirdetések ezen formáját, mivel nyilván nem illene egyik virtuális térbe sem egy AXE vagy egy McDonald’s banner, így úgy döntöttek, hogy az új battle.netben kell majd nézegetnünk ezeket.

A hirdetésekről egyként még azt kell tudni, hogy csak és kizárólag a játékok PC-s és Xbox 360-as verzióiban lesznek láthatóak, és hogy a Massive vezérigazgatója szerint ezek sokkal hatásosabbak a kulcsfontosságú 18-34 éves korosztály elérésében, mint mondjuk a tévés reklámok, tehát a jövőben várhatón még több hirdetésre kell számítanunk.