A Microsoft tulajdonában lévő, játékbeli hirdetésekkel foglakozó Massive ma bejelentette, hogy szerződést kötött (illetve hosszabbított meg) az Electronic Artsszal, az Activisionnel, a THQ-val és a Blizzard Entertainmenttel, így októbertől kezdődően ezen cégek játékaiban különböző reklámokkal fogunk találkozni.
Az érintett programok az Activision oldaláról a DJ Hero, a Band Hero, a Guitar Hero 5 és a Transformers: Revenge of the Fallen DLC-je, az EA a Madden NFL 10-zel és a Need for Speed Shifttel, a THQ pedig az UFC 2009 Undisputeddel szállt be. A Blizzard azonban egyik játékában sem engedi a hirdetések ezen formáját, mivel nyilván nem illene egyik virtuális térbe sem egy AXE vagy egy McDonald’s banner, így úgy döntöttek, hogy az új battle.netben kell majd nézegetnünk ezeket.
A hirdetésekről egyként még azt kell tudni, hogy csak és kizárólag a játékok PC-s és Xbox 360-as verzióiban lesznek láthatóak, és hogy a Massive vezérigazgatója szerint ezek sokkal hatásosabbak a kulcsfontosságú 18-34 éves korosztály elérésében, mint mondjuk a tévés reklámok, tehát a jövőben várhatón még több hirdetésre kell számítanunk.
Az érintett programok az Activision oldaláról a DJ Hero, a Band Hero, a Guitar Hero 5 és a Transformers: Revenge of the Fallen DLC-je, az EA a Madden NFL 10-zel és a Need for Speed Shifttel, a THQ pedig az UFC 2009 Undisputeddel szállt be. A Blizzard azonban egyik játékában sem engedi a hirdetések ezen formáját, mivel nyilván nem illene egyik virtuális térbe sem egy AXE vagy egy McDonald’s banner, így úgy döntöttek, hogy az új battle.netben kell majd nézegetnünk ezeket.
A hirdetésekről egyként még azt kell tudni, hogy csak és kizárólag a játékok PC-s és Xbox 360-as verzióiban lesznek láthatóak, és hogy a Massive vezérigazgatója szerint ezek sokkal hatásosabbak a kulcsfontosságú 18-34 éves korosztály elérésében, mint mondjuk a tévés reklámok, tehát a jövőben várhatón még több hirdetésre kell számítanunk.
Ez lenne az összes játék rémálma!
Nem kell nekünk ilyen!!!!!
Ha még azt mondták volna, hogy a közel jövőben megjelenő játékokról készült trailereket raknák be reklámoknak, hát azt mondom oké! de így....ÁÁÁÁÁÁ....
Baromság....szerintem de mindenkinek más a véleménye...
Nem tudom döntsétek el ti...
Csak az a gond, hogy minket (akik majd "élvezik v. szenvedik" ezeket) nem kérdeznek!!
Viszont most hogy már mai világunk utálja az összes típusú reklámot, legyen az akár plakát, akár tv-ben (stb) én nem hinném hogy sokan foglalkoznának vele...
Ne legyen például egy hatalmas integető AXE figura Orgrimmar főterén, és ne lehessen "I'm lovin' it." feliratos páncélt venni a Diablo 3-ban. És villogó Pepsi neonfelirat se legyen a StarCraft 2 Terran hajóin.
Másfelől viszont nagy ívben teszek rájuk, mert engem többet úgy sem tudnak rávenni, hogy megvegyem a szarjaikat
A Blizzard jól teszi, hogy a játékokba nem engedi be. Mondjuk a StarCraftba még csak-csak beleillene, hiszen a XXII-XXIII. században játszódik, szóval nem lehetetlen, hogy fennmaradjon ez a sok konzumista ócskaság, amivel a szerencsétlen 18-34 éves korosztályt megcélozzák
Viszont egy focis vagy hokis játékba simán beleillik, de még a Transformersbe is, hiszen a "jelenben" játszódik mind. Persze zavaróan és idegesítően nyilván ezekbe is bele lehet rakni, de azért ahhoz minimum az kéne, hogy 15 percenként egy idióta képernyő megszakítsa a játékot és lenyomnak valami "marha trendi" KOX-tusfürdőreklámot.
Nem zavart! Bár azért furcsa volt...
De pár jó helyen elhelyezett óriásplakát, főleg, ha illik a környezetbe, az hozzájárul a realitáshoz, élőbbé teszi az egészet, a kiadónak meg pénzt hoz, ergo több pénzt tud a játékra áldozni, amiből mi is profitálhatunk.
Épp ezért tetszik a Blizzard hozzáláása, mert mondjuk a Diablo III-ban én sem örülnék egy hatalmas Coca Cola reklámnak