Holnap indul az OnLive az Egyesült Királyságban, így a cég képviselői most mind Európában turnéznak, hogy meggyőzzék az előfizetőket, érdemes ráállni a cloud-gaming eme igen korai inkarnációjára. A cég elnöke, Steve Perlman még egy roppant ambiciózus tervet is felvázolt: mi lenne, ha nem kéne megvárni az új konzolokat ahhoz, hogy élhessünk az általuk prezentált látványvilággal? Válasznak levetítette az alant látható, valós időben renderelt videót.



"[Az OnLive] messze túl jár a mostani konzolgeneráción. Nem csak grafikai értelemben nyújt többet, de jobb teljesítményre képes például a meghajtók és a hálózati eszközök között, valamint ezek összekapcsolásában. Látták, mennyi poligonból áll ez az arc. Rendelkezésünkre áll a technológia, hogy valós időben mutassuk meg minden irányból úgy, hogy egy szerveren keresztül streameljük. Van itt még valami... Megvan a hardverünk a ray-tracing kiszámítására. A szeme emiatt csillog."

Perlman kitért rá, hogy a Batman: Arkham City Hugo Strange trailere is azzal a technikával készült, amivel az OnLive-nál kísérleteznek, így az abban látható grafika előrevetíti, milyen játékok jelenhetnek meg a digitális platformon.

Természetesen nekiszegezték a kérdést, hogy dolgoznak-e jelenleg OnLive-exkluzív játékokon, de Steve kitérő választ adott:

"Egyelőre nem jelentenénk be semmit, de elég sokan érdeklődnek a cloud-only játékok fejlesztése iránt."

A technológia persze önmagában nem minden. A szuperszámítógéppé összekapcsolt ki tudja, hány szerver természetesen ki tudja számolni a bemutatott grafikát, de ehhez egy komplett játékvilágot építeni sokkal bonyolultabb, mint bármilyen adott hardverhez. Így esélyes, hogy Perlman jóslata megvalósul egyszer, de nem valószínű, hogy még az OnLive alatt.