Az idei GDC egyik legnagyobb meglepetése volt az OnLive, ami a PC-s játékipar egy lehetséges jövőjét vázolta fel a nagyközönség előtt, ám a cuccot azóta nem láttuk, igaz az E3-on ott volt, de csak pár kiválasztott próbálhatta ki, nyilvános bemutató nem volt, ez pedig furcsa, tekintve, hogy a GDC-n büszkén mutogatták, mire képes a kicsike. A rossz nyelvek szerint azért van ez a rejtőzködés, mert az egész csak kamu, valójában a jelenlegi technológiával leheleten egy ilyen hálózatot létrehozni, erre pedig az bizonyíték lehet, hogy a nyárra beígért bétateszt még mindig nem indult el, ám a cég váltig állítja, hogy nincs semmi baj.
A hivatalos álláspont szerint a tesztelés a terveknek megfelelően még idén nyáron elkezdődik, de annak függvényében, hogy milyen eredmények születnek, előfordulhat, hogy csak jövőre fog elindulni teljes gőzzel a szolgáltatás, egyszóval nem kell aggódni a munkálatok jól haladnak, bár továbbra is vannak jó páran, akik kételkednek a dologban.
A hivatalos álláspont szerint a tesztelés a terveknek megfelelően még idén nyáron elkezdődik, de annak függvényében, hogy milyen eredmények születnek, előfordulhat, hogy csak jövőre fog elindulni teljes gőzzel a szolgáltatás, egyszóval nem kell aggódni a munkálatok jól haladnak, bár továbbra is vannak jó páran, akik kételkednek a dologban.
Ha meg egy szerveren egy játék lesz, akkor meg az lesz a gond, hogy ha nem játszanak vele, akkor üresbe fog menni a szerver. Ott meg a szerverkihasználás lesz a gond ami mind elb***ott pénz.
Szerintem tutti roló.
ráadásul nem is lennének hülyék elindítani az egészet, ha nem lenne hozzá meg a technika...
Meg ugyebár ezzel lényegében kinyírnák a nagy hardvergyártókat, mert mégis csak játék miatt vesznek legtöbben drága videokártyát, procit, stb. Tehát nem hiszem, hogy ebbe csak úgy belenyugodnának.
Akik eddig PC-n gammoltak vagy azt preferálták, azok ezután is azt fogják.
Inkább a konzolosok táborát fogja megosztani ez, már ha egyáltalán beindul egy ilyen szolgáltatás.
Véleményem az hogy az ötlet nem rossz de túl korai ez az elképzelés. 20 év múlva már el tudnám képzelni az akkori kiépített infrastruktúra és teljesítmények miatt, de az a baj hogy a PC-s konfigokhoz terveznek a cégek új játékokat, és nem az OnLivehoz.
Most az Onlive rendszerhez tervezni játékot olyan lenne mint Mariot készíteni egy Half-life 2-höz. Melyikkel tolnád?
Onlive rendszer beindul 65%
Saját játékokat fognak gyártani rá, mint egy konzolra 86%
Elbukik egy éven belül miután elindult 30%
Két éven belül elbukik az egész, miután elindult 78%
Halott ügy szerintem.
Én inkább 1-1,5 évig elraknám a havidíjra szánt összeget(ha ennyi lesz kb. amit írtam) simán lehet venne egy jó gépet.
az ötlet jó, a megvalósítás kétséges, az összkép reményteli
vlad90: a Quake Live nem épp ilyen, mivel az adatokat a saját géped dolgozza fel, csak ott le van egyszerűsítve minden, így mindenen elindul, ám a technológiai alapok egészen másak
Viszont ez megosztja majd a pc-s mezőnyt, úgy mint a játékosokat a folyton előkerülő PC/Konzol vita. Lesz aki OnLiveos, és ozza a hagyományos PC- játszókat, és lesz aki PC-s és fordítva teszi ezt.
Egyébként ehhez a rendszerhez van már hasonló. Mármint ha nem tévedek a BF: Heroes, és a Quake Live is így működik. Bár ezekhez nyilván nem kell akkora számítási teljesítmény mint 5000 Crysis, WiC, vagy GTA4 párhuzamos futtatásához.
Legfeljebb az szabhat neki gátat, hogy a hardvergyártó vállalatok elkezdenek spekulálni.