Ám akármilyen jól is hangzik az OnLive, több olyan dologra is fény derült azóta, melyek tükrében a futurisztikus álom ügyes-bajos problémákkal küszködő szolgáltatássá szelídült. Eleinte a GameTrailers.com főszerkesztője, Shane Satterfield nyilatkozott úgy, hogy a masina 720p-je homályos képet ad messze sem elég magas fps-számmal, majd nemrég a bétatesztelők egy része akadt ki a kép szinte állandó késése miatt, sőt, a PC Perspective fórumán Ryan Shrout szépen le is dokumentálta az esetet.
Az OnLive alapítója, Steve Perlman viszont most megmondta a tutit, kifejtve, hogy "... még nem találtuk fel a fénysebességnél gyorsabb adatátvitelt, és óvakodni kell a nooboktól is!". Az OnLive ugyanis a bétateszt alatt csak olyan helyszínekről fogad el regisztrációt, melyek 1000 mérföldön belül vannak valamelyik céges adatközponthoz, azaz San Francisco, Dallas vagy Washington nem lehet távolabb, ha normális játékélményre vágyunk. Ám mivel a szolgáltatás az interneten alapul, bárhonnan beléphetünk, csak akkor kockáztatjuk, hogy a sávszélesség nem lesz elég a távolság áthidalásához, ergo a játékok késni fognak.
"Míg a végleges OnLive idomulni fog a konfigurációk közti különbségekhez, akárhol is lépjünk be, addig a bétateszt alatt minden egyes felhasználó saját konfiguráción, vonalon és helyszínen van beregisztrálva." -- magyarázta Perlman.
Shourt azóta elismerte, hogy lehet, hogy néha "nem a megfelelő módon" használta a rendszert, és hogy ezért a szaggatások egy része lehetett a távolság miatt. Az igazság kiderüléséig nincs mit tenni, csak várni, vagyis ahogy mondani szokták, a türelem rozsdát terem. Meglátjuk, mi lesz a végleges változat bemutatkozásakor, hisz valószínűleg egyszerre ront majd rá több ezer kiéhezett játékos.
Az OnLive alapítója, Steve Perlman viszont most megmondta a tutit, kifejtve, hogy "... még nem találtuk fel a fénysebességnél gyorsabb adatátvitelt, és óvakodni kell a nooboktól is!". Az OnLive ugyanis a bétateszt alatt csak olyan helyszínekről fogad el regisztrációt, melyek 1000 mérföldön belül vannak valamelyik céges adatközponthoz, azaz San Francisco, Dallas vagy Washington nem lehet távolabb, ha normális játékélményre vágyunk. Ám mivel a szolgáltatás az interneten alapul, bárhonnan beléphetünk, csak akkor kockáztatjuk, hogy a sávszélesség nem lesz elég a távolság áthidalásához, ergo a játékok késni fognak.
"Míg a végleges OnLive idomulni fog a konfigurációk közti különbségekhez, akárhol is lépjünk be, addig a bétateszt alatt minden egyes felhasználó saját konfiguráción, vonalon és helyszínen van beregisztrálva." -- magyarázta Perlman.
Shourt azóta elismerte, hogy lehet, hogy néha "nem a megfelelő módon" használta a rendszert, és hogy ezért a szaggatások egy része lehetett a távolság miatt. Az igazság kiderüléséig nincs mit tenni, csak várni, vagyis ahogy mondani szokták, a türelem rozsdát terem. Meglátjuk, mi lesz a végleges változat bemutatkozásakor, hisz valószínűleg egyszerre ront majd rá több ezer kiéhezett játékos.
ferdzso: Persze hogy ez egy hosszú folyamat de én úgy fogalmaznék hogy nem eltűnni fog hanem átalakulni. Azért az a réteg akiből most pénze van a HW gyártóknak elég szűk réteg és ha tőlük elesik egy cég még nem feltétlen megy csődbe. Irodai PC-n meg mindíg is nagy számban lesznek amikre ugyanúgy kell fejleszteni. Cégek mindig lesznek akiknek nagy teljesítményű hardwerek kellenek majd. És azért az nVIDIA mint támogató fog annyit részesülni hogy ne sírjon + ez a szerverfarmokat ellátni hivatott új hw biznisz még biztosabb forrás is mint a 'Pistike 4 évente új gépet kap 120E forintból' dolog.
Viszont én inkább a dobozos változat híve maradok...
Idővel szerintem egyre kevesebbet fogunk felőle hallani, vagy lesz majd egy nagy cikk,amiben elmondják, hogy miért is állították le az egész projectet.
CPU002: a hw eladások csökkenését én mint egy hosszú folyamatot írnám le (az én elméletemben), lévén a piacról először a játékosok esnek ki, ez nem túl sok ember, de annyira elég ,hogy menjenek feljebb az árak, ami a fejlesztők megfontoltabb vásárlásaihoz vezet, így gyakorlatilag az egész vezet oda ahova...
"kb olyan álom mint a BKV... nem kell kocsit venni, mert az úgyis elvisz oda ahova szeretné az ember"
inkább így:
"kb olyan álom minthogy a BKV úgyis elvisz oda ahova szeretné az ember"
"mindenre hatással lesz, és nem mondom hogy pozitív irányban. a hw-k még kevésbé fognak fogyni"
Nagyon egyet értek. Ebből következik az is, hogy ezt természetesen a HW gyártók nem fogják hagyni.
az meg hogy ez lenne a jövő, az elég kétséges, mivel az hogy nem fejlesztjük otthon a gépet, az kb olyan álom mint a BKV... nem kell kocsit venni, mert az úgyis elvisz oda ahova szeretné az ember
De én jó ideig maradok a saját hardvereimnél.