Ám akármilyen jól is hangzik az OnLive, több olyan dologra is fény derült azóta, melyek tükrében a futurisztikus álom ügyes-bajos problémákkal küszködő szolgáltatássá szelídült. Eleinte a GameTrailers.com főszerkesztője, Shane Satterfield nyilatkozott úgy, hogy a masina 720p-je homályos képet ad messze sem elég magas fps-számmal, majd nemrég a bétatesztelők egy része akadt ki a kép szinte állandó késése miatt, sőt, a PC Perspective fórumán Ryan Shrout szépen le is dokumentálta az esetet.

Az OnLive alapítója, Steve Perlman viszont most megmondta a tutit, kifejtve, hogy "... még nem találtuk fel a fénysebességnél gyorsabb adatátvitelt, és óvakodni kell a nooboktól is!". Az OnLive ugyanis a bétateszt alatt csak olyan helyszínekről fogad el regisztrációt, melyek 1000 mérföldön belül vannak valamelyik céges adatközponthoz, azaz San Francisco, Dallas vagy Washington nem lehet távolabb, ha normális játékélményre vágyunk. Ám mivel a szolgáltatás az interneten alapul, bárhonnan beléphetünk, csak akkor kockáztatjuk, hogy a sávszélesség nem lesz elég a távolság áthidalásához, ergo a játékok késni fognak.

"Míg a végleges OnLive idomulni fog a konfigurációk közti különbségekhez, akárhol is lépjünk be, addig a bétateszt alatt minden egyes felhasználó saját konfiguráción, vonalon és helyszínen van beregisztrálva." -- magyarázta Perlman.

Shourt azóta elismerte, hogy lehet, hogy néha "nem a megfelelő módon" használta a rendszert, és hogy ezért a szaggatások egy része lehetett a távolság miatt.  Az igazság kiderüléséig nincs mit tenni, csak várni, vagyis ahogy mondani szokták, a türelem rozsdát terem. Meglátjuk, mi lesz a végleges változat bemutatkozásakor, hisz valószínűleg egyszerre ront majd rá több ezer kiéhezett játékos.