Holnap indul az OnLive az Egyesült Királyságban, így a cég képviselői most mind Európában turnéznak, hogy meggyőzzék az előfizetőket, érdemes ráállni a cloud-gaming eme igen korai inkarnációjára. A cég elnöke, Steve Perlman még egy roppant ambiciózus tervet is felvázolt: mi lenne, ha nem kéne megvárni az új konzolokat ahhoz, hogy élhessünk az általuk prezentált látványvilággal? Válasznak levetítette az alant látható, valós időben renderelt videót.
"[Az OnLive] messze túl jár a mostani konzolgeneráción. Nem csak grafikai értelemben nyújt többet, de jobb teljesítményre képes például a meghajtók és a hálózati eszközök között, valamint ezek összekapcsolásában. Látták, mennyi poligonból áll ez az arc. Rendelkezésünkre áll a technológia, hogy valós időben mutassuk meg minden irányból úgy, hogy egy szerveren keresztül streameljük. Van itt még valami... Megvan a hardverünk a ray-tracing kiszámítására. A szeme emiatt csillog."
Perlman kitért rá, hogy a Batman: Arkham City Hugo Strange trailere is azzal a technikával készült, amivel az OnLive-nál kísérleteznek, így az abban látható grafika előrevetíti, milyen játékok jelenhetnek meg a digitális platformon.
Természetesen nekiszegezték a kérdést, hogy dolgoznak-e jelenleg OnLive-exkluzív játékokon, de Steve kitérő választ adott:
"Egyelőre nem jelentenénk be semmit, de elég sokan érdeklődnek a cloud-only játékok fejlesztése iránt."
A technológia persze önmagában nem minden. A szuperszámítógéppé összekapcsolt ki tudja, hány szerver természetesen ki tudja számolni a bemutatott grafikát, de ehhez egy komplett játékvilágot építeni sokkal bonyolultabb, mint bármilyen adott hardverhez. Így esélyes, hogy Perlman jóslata megvalósul egyszer, de nem valószínű, hogy még az OnLive alatt.
"[Az OnLive] messze túl jár a mostani konzolgeneráción. Nem csak grafikai értelemben nyújt többet, de jobb teljesítményre képes például a meghajtók és a hálózati eszközök között, valamint ezek összekapcsolásában. Látták, mennyi poligonból áll ez az arc. Rendelkezésünkre áll a technológia, hogy valós időben mutassuk meg minden irányból úgy, hogy egy szerveren keresztül streameljük. Van itt még valami... Megvan a hardverünk a ray-tracing kiszámítására. A szeme emiatt csillog."
Perlman kitért rá, hogy a Batman: Arkham City Hugo Strange trailere is azzal a technikával készült, amivel az OnLive-nál kísérleteznek, így az abban látható grafika előrevetíti, milyen játékok jelenhetnek meg a digitális platformon.
Természetesen nekiszegezték a kérdést, hogy dolgoznak-e jelenleg OnLive-exkluzív játékokon, de Steve kitérő választ adott:
"Egyelőre nem jelentenénk be semmit, de elég sokan érdeklődnek a cloud-only játékok fejlesztése iránt."
A technológia persze önmagában nem minden. A szuperszámítógéppé összekapcsolt ki tudja, hány szerver természetesen ki tudja számolni a bemutatott grafikát, de ehhez egy komplett játékvilágot építeni sokkal bonyolultabb, mint bármilyen adott hardverhez. Így esélyes, hogy Perlman jóslata megvalósul egyszer, de nem valószínű, hogy még az OnLive alatt.
Jön egy apró kis csapat ami ír egy kliens programot, és mindenki a saját gépén játszhat a legújabb játékokkal, ám ha a gépe kevés lenne akkor a többi játékos gépe, valamint a szerverek összedobják a maradék teljesítményt mintha csak torrentezne az illető. Csak itt nem fileokat tölt hanem játékmenetet.
Szerinted ezt ők nem tudják? A next-geneket mégsem a forradalmian új játékélmény miatt várja senki.
Abszolút retardált az egész, szépnek szép, de teljesen mű hatású.
Csunya volt szerintem a lány!
nekem nem jött be!nem arcra, grafikailag!