A Treyarch műhelyében készülő -- a pletykák szerint Call of Duty: Vietnam névvel ellátott -- játékról annyit biztosan tudunk, hogy ha a fene fenét is eszik, az ünnepi szezonban meg fog jelenni, erről ugyanis maga az Activision gondoskodik, de, hogy mit kapunk november-december környékén, arról még csak pletykákat hallottunk -- igaz ezen szóbeszédek nem elképzelhetetlenek. A madarak ugyanis arról csiripelnek, hogy a CoD-széria végérvényesen maga mögött hagyja a második világháború különböző hadszíntereit és az eddig -- a játékok terén -- kevésbé érintett vietnami háborút veszi célkeresztbe.
Az elszórt pletykák szerint egy komoly, történetorientált játékot kapunk, melyet olyan remekművek inspiráltak, mint az Apokalipszis most és az Acéllövedék. Egy Los Angeles-i szereplőválogatás kiírása alapján pedig már azt is tudjuk, hogy a főszereplőnkkel az 1964-1972 között működött Studies and Observations Group (SOG) nevű csapat tagjaként vetjük be magunkat a dzsungelbe.
Az angyalok városában olyanokat keresnek, akik megfelelőek lennének a digitális mozgásrögzítésre (mocap), illetve passzol a hangjuk az alábbi -- a játékban valószínűleg központi szerepet betöltő – négy fős csapat tagjaiéhoz.
Frank Barnes:
Háborús veterán, igazi hazafi, és nem mellesleg ő a csapat vezetője, mivel gyorsan tud reagálni bármilyen elé kerülő helyzetre.
Joseph Lewis:
A 20-as éveiben járó, fizikailag kiváló formában lévő fekete férfi.
Jason Hudson:
Harmincas, kőkemény veterán, hiszen életének felét háborúba töltötte. Ha van a csapatban, aki jobban ért a harcászathoz mint Barnes, a főnök, akkor ő az.
Kristina Ivanova:
A csapat egyetlen női tagja, de nem csupán ebből szempontból különleges. Az orosz születésű Ivanova ugyanis egy CIA ügynök, valamint ért a küzdősportokhoz is.
A Studies and Observations Groupról érdemes tudni, hogy ez egy titkos alakulat volt, mely az ellenséges vonalak mögött hajtott végre különböző hadműveleteket, főleg a vietnami háború során. (A csapat akcióiról az idevágó Wikipédia szócikkben olvashattok többet.)
Az elszórt pletykák szerint egy komoly, történetorientált játékot kapunk, melyet olyan remekművek inspiráltak, mint az Apokalipszis most és az Acéllövedék. Egy Los Angeles-i szereplőválogatás kiírása alapján pedig már azt is tudjuk, hogy a főszereplőnkkel az 1964-1972 között működött Studies and Observations Group (SOG) nevű csapat tagjaként vetjük be magunkat a dzsungelbe.
Az angyalok városában olyanokat keresnek, akik megfelelőek lennének a digitális mozgásrögzítésre (mocap), illetve passzol a hangjuk az alábbi -- a játékban valószínűleg központi szerepet betöltő – négy fős csapat tagjaiéhoz.
Frank Barnes:
Háborús veterán, igazi hazafi, és nem mellesleg ő a csapat vezetője, mivel gyorsan tud reagálni bármilyen elé kerülő helyzetre.
Joseph Lewis:
A 20-as éveiben járó, fizikailag kiváló formában lévő fekete férfi.
Jason Hudson:
Harmincas, kőkemény veterán, hiszen életének felét háborúba töltötte. Ha van a csapatban, aki jobban ért a harcászathoz mint Barnes, a főnök, akkor ő az.
Kristina Ivanova:
A csapat egyetlen női tagja, de nem csupán ebből szempontból különleges. Az orosz születésű Ivanova ugyanis egy CIA ügynök, valamint ért a küzdősportokhoz is.
A Studies and Observations Groupról érdemes tudni, hogy ez egy titkos alakulat volt, mely az ellenséges vonalak mögött hajtott végre különböző hadműveleteket, főleg a vietnami háború során. (A csapat akcióiról az idevágó Wikipédia szócikkben olvashattok többet.)
Ha meg sima mezei katonát alakítanánk, akkor meg az lenne a baj. Mindenkinek más jön be és a kiadó most ilyennel próbálkozik!
Minden nap elalvás előtt ezért imátkozom
Hogy csatlakozzam az előttem szólókhoz, nekem se illik a képbe ez az orosz csaj.
Meg nem értem miért nem lehetne sima, egyszerű mezei katonák szemszögéből mutatni Vietnámot? Minek ide SOG meg orosz CIA ügynök? Ez nekem túl sok.
Ha ez azt jelenti mint a CoD 5 esetében akkor megint kapunk egy amerikai (és script) orientált játékot.
És aki szerint én divatból fikázom a 6.-at annak mondom, hogy én igenis képes voltam megvenni 12k-ért és úgy csalódtam benne.
Inkább a MoH mint ez.
lopakodós szabotőrködős küldetések... azt csak remélni tudom hogy lesz benne egy kis taktika is, de majd meglátjuk
mondjuk az igaz, hogy nem szabad átesni a ló túloldalára (pl: a Mafia 2-re már 8 éve várunk...).De szerintem az lehet ennek a felgyorsult fejlesztési munkának oka, hogy az MF 2 közel nem hozott akkora bevételt, mint amilyet az ActiVision elképzel, és ennek a játéknak a gyors kiadásával szeretnék ezt kompenzálni.
De azért nem olyan szörnyű játék az szerintem, csak kicsit túlértékelt.
Csak a következő részben a jó multi mellé eléggé erősen rá kéne gyúrni a szingli módra is, mert az MW2-ben átestek a ló túloldalára. Szerintem.
Köszönjük, ezt 2 éve tudjuk, leülhetsz... Egyébként meg nem értem mért akar mindenki vietnámi hadszínteret , én speciel jobban utálom a sült banánnál.
Egyébként meg nekromanta4-nél a pont...