• Nem volt túl rózsás a Destiny 2: The Final Shape rajtja
  • Sok játékos szinte egyáltalán nem tudott haladni a kampányban
  • Néhányan pedig a kulcsfontosságú átvezetőkről is lemaradtak
  • A Bungie a bocsánatkérés mellett megígérte, hogy javítja a fennálló problémákat

A több évtizedes múltra visszatekintő Bungie-t az elmúlt néhány hónapban még az ág is húzta, hiszen nem elég, hogy egy alapos leépítésen esett át a csapat, még legnagyobb húzóneve, a Destiny 2 legújabb kiegészítője, a The Final Shape iránt sem volt olyan nagy az érdeklődés, mint azt a vezetők remélték. A Light and Darkness sagát lezáró expanzió tegnap indult el világhódító útjára annak reményében, hogy helyreállítsa a Lightfall által alaposan megtépázott renomét (bár szerintem az sem lett annyira vállalhatatlan, mint azt sokan állítják), ez a törekvés azonban már a rajtvonal átlépésekor elhasalt, méghozzá a – dobpergés – szerverproblémák miatt.

Ahogy azt az online címek indulásánál már sajnos megszokhattuk, a The Final Shape sem kezdett túl rózsásan, sok játékos ugyanis be sem tudott lépni a játékba, akik pedig igen, azok előbb vagy utóbb a kezdőképernyőn találták magukat, függetlenül attól, hogy épp egy misszió közepén voltak. Ebből adódóan többen is beszámoltak arról, hogy lemaradtak a sztori megértéséhez nélkülözhetetlen átvezetőkről, de olyan is volt, aki még a kampányban való haladását is elvesztette. A felháborodott játékosok természetesen most is review bombing formájában vezették le a felgyülemlett feszültséget, a kiegészítő Steam oldalán ugyanis már ott virít a "Többnyire negatív" plecsni, ami – a Lightfallból kiindulva – nem is nagyon fog megváltozni.

A Bungie természetesen igyekszik menteni a menthetőt, így az elmaradhatatlan bocsánatkérés (ami egyébként nagyon jól megy ilyenkor a különböző stúdióknak) mellett megígérte, hogy záros határidőn belül megoldja a fennálló problémákat, melyek zöme egyébként már most múlt időbe tehető. A Pale Heart of the Traveler nevű területen található Replayable Missionsre kattintva ráadásul az összes küldetést újrajátszhatják azok, akik lemaradtak valamelyik videóról (az 1., 4., 5., 6. és 7. küldetés végén vannak átvezetők), szóval senkinek sem kell attól tartania, hogy elveszti a történet fonalát. Egyértelmű, hogy a cég eleget tesz a vállalásának, és záros határidőn belül javítja a gondokat (jelen helyzetben nem is nagyon tehet mást), ám egy ilyen botrányos rajt nem igazán fogja visszahozni a felhasználók bizalmát, pedig ennek a pakknak épp ez lett volna a lényege.