CliffyB kilépése az Eipctől eléggé megosztotta a játékvilágot, majd mikor egy év sem telt el, és Mike Capps csapatfőnök lemondott vezető pozíciójáról, a széljárás még rosszabbra fordult. Azt azonban senki sem látta előre, hogy Capps nemcsak mint vezető hagyja ott a céget: a híres tervező és üzleti szakember saját maga jelentette be, hogy február 11. óta már semmilyen tisztséget nem tölt a Epic berkeiben, és nem is igen vágyik oda vissza.
A facebookos üzenet szerint Capps nem kíván aktív játékkészítőként dolgozni a jövőben, de több csapatnál be fog segíteni, mint tanácsadó, illetve washingtoni munkáját is folytatja. Rendes indokot nem mondott -- lehet, hogy egyszerűen elege lett, bár hogy miből, jó kérdés. Mindenesetre annyi biztos, hogy az egykor fényes karriert befutó Epic egyre több kulcsfontosságú tagot veszít el. Pedig most, hogy jönnek a nextgen konzolok, és végre élőben is bizonyítania kell az Unreal Engine 4.0-nak, elkélne a tehetség.
Mi mindenesetre csak annyit mondhatunk, hogy köszönjük a sok éves munkádat, Mike, és kívánjuk, hogy a jövőben is sikert sikerre halmozz!
Tehát egyrészt "gyesen lesz", másrészt tanít, ír, részt vállal jótékonykodásban. Egyébként az ESA és az AiAS igazgatótanácsában is benne van, szóval azért annyira nem unatkozik, és miután évtizede benne van az iparban, megértem, ha ráunt a banánra. Van egy halom diplomája/doktorija, elég sokféle állást bevállalhat.
(Az Unreal Engine licencelését és támogatását egyébként a tokiói részleg intézi tudomásom szerint, szóval az amerikai anyavállalat elsősorban a játékokra koncentrál.)
Mindenesetre ha a kisgyereke az oka, az világos. Valószínű, hogy így is több, mint jólétet tudott teremteni neki.
Tehát egyrészt "gyesen lesz", másrészt tanít, ír, részt vállal jótékonykodásban. Egyébként az ESA és az AiAS igazgatótanácsában is benne van, szóval azért annyira nem unatkozik, és miután évtizede benne van az iparban, megértem, ha ráunt a banánra. Van egy halom diplomája/doktorija, elég sokféle állást bevállalhat.
(Az Unreal Engine licencelését és támogatását egyébként a tokiói részleg intézi tudomásom szerint, szóval az amerikai anyavállalat elsősorban a játékokra koncentrál.)