A játék ugyan nem kapott nagy hype-ot, mégis videók alapján elég pozitív érzelmeket keltett az emberekben, de úgy látszik, hogy fölösleges volt... Volt már rá példa, hogy egy játék minősége ellenére — khm, NFS Undercover — elég jól produkált a kasszáknál, azonban a Damnation nemhogy értékelését tekintve, de még a bevételeket nézve sem nevezhető kiemelkedőnek. A probléma a megvalósításban keresendő, hiszen a koncepcióval semmi probléma nem volt: csináljunk egy steampunk-western akciójátékot, ami a trailerekből még jónak is tűnt, végül a mit sem sejtő vásárlók indítás után egy bugokkal teli, csúf borzalmat kaptak... A totális bukás pedig rögvest az első bevételi adatok után jött. Szajonara, Blue Omega Entertainment!
Szélnek eresztették a Damnation fejlesztőcsapatát
A Damnationt jegyző Blue Omega fejlesztőgárdát a minap szélnek eresztette a Codemasters, lévén a játék a nulla alatt teljesített...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Damnation megjelenés:
2009. május 22.
Damnation gépigény:
CPU: 2800 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 10 GB
Azért ez nagyon nagy bukta!
Ez többszereplős műfaj - rossz hasonlattal, ha egy színdarab megbukik feleősek a színészek, de elsősorban a rendező, aki ennyire volt képes... Ezt a project-et pénzelték, támogatták, vélhetően végig szemmel tartották a fejlesztés alatt - senkinek fel nem tűnt, hogy valami nem stimmel? Én kölcsönpéldányt nyüstöltem, végig is játszottam: hátast nem dobtam tőle, de idegösszeomlás szélére sem keveredtem miatta. Jó ötletnek indult, kár hogy a kivitelezésbe hiba csúszott...
De hát ízlések és pofonok tudod.
Nekem bejött.
A játék hát khm... Én ritkán mondom ezt egy játékra de... Tényleg gagyi
Pedig az ötlet oltári! és éppen ezért sajnálom
Bár eléggé feltud amúgy dühíteni az ilyen mikor X összeget kidob az ember egy játékra azt megtudja hogy ennyi volt és még egy Patch sem lesz hozzá.
Remélem a CoJB-nél nem lessz ez.
OFF: az admin is emberből van, bármilyen meglepő is. Ő nem a zisten, hanem egy gyarló lény...
Kérdés: Admin hogy kaphat / Miért kap büntetést
Sőt, természetesen a QA Teamet, azaz a minőségbiztosítást (tesztelőcsapatot) is a kiadó biztosította. Ők (név szerint Eddy Di Luccio, a Codemasters QA igazgatója) közvetlenül az említett producereknek jelentenek, és együtt döntik el, piacra kerülhet-e egy termék olyan állapotban, amilyenben van, illetve egyeztetnek a csapattal, hogy melyik bugot mennyi ideig tart kijavítani, és priorizálják a bugokat.
Sőt továbbmegyek, szintén a kiadó dolga leszerződtetni a szinkronszínészeket, elvégezni a szinkronmunkát, rendezni, megvágni.Ebben az esetben a felelős neve Andrew Grier, aki szintén a RotA csapatában dolgozott (úgy tűnik, a Codemasters az "argonautákat" állította a projekt mellé), illetve a Jerichónál.
Ugyanígy a kiadó intézi a lokalizálást, a nemzetközi verziók elkészítését.
A kiadó dolga megvenni és megfelelően integrálni az esetleges másolásvédelmet a játékba.
És természetesen mindezeken felül a kiadó dolga a marketing, a jogi képviselet, az online támogatás és a vevőszolgálat.
A fejlesztők csak kalapálnak. Ha kiveszik a kezükből a játékot, és kiadják félkészen, az nem az ő hibájuk. Semmit nem tehetnek ellene, mert a szerződés szerint a kiadónál van a karmesteri pálca.
Persze a végén felelős mindig a fejlesztőcsapat....