A trükk segítségével a legritkább tárgyak is könnyen megduplázhatók, így az Atlas kövek és a Warp cellák is, így aztán rekord idő alatt elérheted a galaxis közepét. Mielőtt azonban tovább olvasnátok, tegyétek fel magatoknak a kérdést: tényleg tönkretennétek a játékélményt, csak hogy mielőbb eljussatok a végére? Közhely, de igaz, hogy nem a cél, hanem az ahhoz vezető út számít.
És akkor most a trükk, ami nagyon egyszerű: ha űrhajóval utazva feldobod a talpad, és egy korábbi mentést visszatöltesz, akkor a járműben lévő tárgylistád is megmarad, és az elhalálozás helyszínén újból felvehetsz mindent, ami veszted pillanatában nálad volt. Nincs mit szépíteni, ezt nem sikerült rendesen letesztelni, a tárgyak duplikációja nagyon súlyos hiba.
Szerintem nem róható fel súlyos hibának, hogy egy modern, 2016-os játék 2007-nél régebbi technológiát alkalmazó processzoron fusson.
No Man's Sky - NVidia GeForce 640 - Core 2 Quad Q6600 - 2GB RAM
Szerintem nem róható fel súlyos hibának, hogy egy modern, 2016-os játék 2007-nél régebbi technológiát alkalmazó processzoron fusson.
Persze azt is elhiszem, hogy ez volt a legkisebb gondjuk, de a preorder lelehetőség azért mégiscsak elég rég óta megvan, azaz volt rá idejük hogy észrevegyék a bakit. Talán már kijavították pc-re.
Előrendelt változat megvan, nem fogom aktiválni az űrhajót, köszi a figyelmeztetést, várom nagyon az élesítést :)
külföldi kollegák egyenesen "gamebreaking"-nek nevezték, kezd már kicsit uncsi lenni, hogy minden apróságból katasztrófa szintü clickbait cikket csinál a sajtó
amúgy ja, a hogy miraz irta a srácok most vettek fel egy, az alapcsapatnál is nagyobb QA csapatot, mostmár nyilvánvalóvá vált, hogy a szedettvetett banda akiket a Sonytól kaptak nem sokat ér