- Ma érkezett meg a ’90-es évek korai FPS-ei előtt tisztelgő Strafe.
- Már a játék első előzetese is megidézte azt a kort, debil humorral vegyítve.
- Jött egy újabb, hasonló minőségű élőszereplős videó is.
A véres, halálosan egyszerű, de szórakoztató játékmenettel felruházott Strafe több késés után ma végül megjelent. Ráadásul nem is csak PC-re, hanem PlayStation 4-re is, így a Sony konzolján is akadálytalanul indulhat a vérengzés. A játék legelső, morbid kedvcsinálójához hasonló jelenteket tartalmazott a launch trailer is. Ha tetszettek ezek a videók, akkor az új, élőszereplős videó is neked szól.
Az új videóban van minden, ami kell: akció, vér, ’90-es évek jellegzetességei (ezek közül külön kiemelném a Nintendo „remek” VR elődjét, a Virtual Boy konzolt), morbid humor. Kell ennél több? Hát persze hogy nem. Ráadásul aki még ennyi Strafe előzetessel sem tud megelégedni, az nagyon örülhet, mivel ez csak az első ilyen típusú előzetes volt.
Ahol az ellenfelek ha meglátnak elindulnak feléd egy egyenes úton és te hátrálva le tudod őket lőni. Aztán mivel HP packok nincsenek, így semmiféle pörgő akció nincs benne, settenkedve, sunnyogva kell becserkészni mindenkit. A felvehető fegyverekbe annyi lőszer jár, amennyi alapból a tárban van, így mindenki az alapfegyvert fogja használni. Ha egy normális FPS-t csináltak volna belőle, bőven játszható lett volna, de ez egy méltatlan hülyeség.
A strafe szar... és ezt nem én mondom, hanem a Steames felhasználók majd a fele !!! De amúgy meg elég csak ránézni. Tipikus indie szemét, ami a retro-hangulatot és a nosztalgia faktort próbálja meglovagolni és ez az egyetlen érdeme ( ? ) mert amúgy a játék egy hulladék. Ne azt nézd, hogy lepontozzák, olvasd el a kommenteket, hogy miért!? Nagyon tanulságos!
Épp a Dark Forces-el játszom ami egy 1995-ös játék, hála az SW leértékelésnek. Anyám! Fényéveket ver a staféra, minden téren. Ez nem nosztalgia, meg szép emlékek, ez a fájó valóság! :(((
Nem szeretem az indie cuccokat, úgy b@sznám ki az összeset a Steamről, hogy a lábuk nem érné a földet. Régen akit nem volt hajlandó valami kiadó felkarolni a termékével az ment a kukába és volt egy természetes szelekció. A greenlight a Valve valaha volt legnagyobb tévedése! ( ... és erre már ők is rájöttek, csak már későn ... ):
Igen, ott van az Inside meg a Limbo és társai, de ha nem lenne greenlight és nem lehetne minden szemetet megjelentetni a Steamen akkor fix. hogy lett volna egy olyan kisebb kiadó aki felkarolta volna őket.
Ha már mindenképp ki akarsz dobni 20 dollárt az ablakon, akkor inkább vegyél Bayonettát vagy Vanquish-t :)))
Mások kommentjei azért nem olyan érdekesek, mint írtam feljebb, vannak akik képtelenek hasznos kommentet hozzátenni, meg a másik, hogy az nem személyes tapasztalat a játékkal, tehát nem tudsz behatóan véleményt alkotni róla.
A dark forces nem ver rá köröket, de jó játék volt annak idején és megvannak a szépségei és hiányosságai is, két külön időszak játékát hasonlítani elég nehéz, mivel a másik már új szemléletben készült és nosztalgia faktort akart létrehozni. Mivel van még igény ezek szerint erre, máskülönben nem lenne a játékból semmi.
Azt én tudom, hogy nem szereted az indie játékokat és ebben vannak nézetkülönbségeink, te kitakarítanád az összeset én meg engedem a létüket, mivel van amelyikben megvan a potenciál és másokban kevésbé. A játékos dönt így is úgy is a játék létéről, de legalább pár embernek lehetősége lesz bemutatkozni a játékiparban. Te elvennéd a lehetőséget ezektől az emberektől, mert te "professzionalistán" próbálod a dolgokat felfogni, nem pedig a "botcsinálta" játékfejlesztőkben. A lehetőségeket meg kell látni mindenkiben, te személy szerint semmit sem vesztesz vele, ha hagyod őket dolgozni, nem veszed meg a játékaikat és kész. Erre van az a mondás, hogy élni és élni hagyni, nem ártanak senkinek sem azzal, hogy megcsinálnak egy nem kellő játékot, vagy gyenge szintű játékot, mert a közösség dönti el hosszabb távon, hogy a játék sikeres lesz e vagy sem.
A potenciális játékokat nem minden esetben karolják fel, egyszerűbb kivéreztetni a kitalálóit, megvenni és vagy lenyúlni tőle a kódokat, miután már "kukázta" a projektjét. A nagy cégek ötlethiányban szenvednek, nekik a rutinjuk van meg, hogy egy játékot jól készítsenek el, de nem minden esetben jön össze, mivel a komplexebb játékokba több hiba esik, mint a kisebbekbe, független ez a képességektől, mivel emberekről beszélünk és az emberek képesek hibázni.
Még 1x te döntöd el, mivel játszol, senki nem fog fegyvert rád, hogy márpedig megveszed ezt vagy azt.
Azt a 20 dollárt én már kitaláltam mire költöm, igazából a Bayonetta nem érdekel, hasonló a Vanquish is számomra, szóval megspóroltam 20 dollárt. 20 dollár még amúgy nem vészes ár a játékért, tekintve hogy fejlesztési idő, költségek, plusz némi haszon is kellene, mivel a steam is leveszi a sápját. Szerencsére nem érdekel sok játék a felhozatalokból, megvan a játék bázisom és hogy mikre költök (ha akarok). Fölöslegesen nem dobok ki pénzt semmire sem, ha tudom, hogy nem érdekel és nem fogok játszani vele.
A strafe szar... és ezt nem én mondom, hanem a Steames felhasználók majd a fele !!! De amúgy meg elég csak ránézni. Tipikus indie szemét, ami a retro-hangulatot és a nosztalgia faktort próbálja meglovagolni és ez az egyetlen érdeme ( ? ) mert amúgy a játék egy hulladék. Ne azt nézd, hogy lepontozzák, olvasd el a kommenteket, hogy miért!? Nagyon tanulságos!
Épp a Dark Forces-el játszom ami egy 1995-ös játék, hála az SW leértékelésnek. Anyám! Fényéveket ver a staféra, minden téren. Ez nem nosztalgia, meg szép emlékek, ez a fájó valóság! :(((
Nem szeretem az indie cuccokat, úgy b@sznám ki az összeset a Steamről, hogy a lábuk nem érné a földet. Régen akit nem volt hajlandó valami kiadó felkarolni a termékével az ment a kukába és volt egy természetes szelekció. A greenlight a Valve valaha volt legnagyobb tévedése! ( ... és erre már ők is rájöttek, csak már későn ... ):
Igen, ott van az Inside meg a Limbo és társai, de ha nem lenne greenlight és nem lehetne minden szemetet megjelentetni a Steamen akkor fix. hogy lett volna egy olyan kisebb kiadó aki felkarolta volna őket.
Ha már mindenképp ki akarsz dobni 20 dollárt az ablakon, akkor inkább vegyél Bayonettát vagy Vanquish-t :)))
Gondolom nem játszottál a játékkal még, de már leírod előre.
Főleg hogy fizettem anno a kickstarteren :D
Meg is kaptam ma a kulcsomat :P