- Készül a negyedik felvonás
- Méghozzá Unreal Engine 5-ben
- Ismét a Crystal Dynamics dolgozik rajta
A State of Unreal 2022 során a mai napon a Crystal Dynamics vezérigazgatója, Dallas Dickinson elárulta, hogy a stúdió elkezdett dolgozni egy új Tomb Raider-játékon. Az Unreal Engine 5-öt használva a reboot-sorozat közelgő negyedik része a játékmenet és a történetmesélés lenyűgözően új szintjét igyekszik majd nyújtani. Bár Dickinson nagyon kevés részletet árult el, feltételezhető, hogy Lara Croft utazásának következő fejezete még egy darabig nem jelenik meg. Az Unreal Engine 5-nek azonban vizuálisan lenyűgöző és magával ragadó sírrablást kell lehetővé tennie.
Crystal Dynamics is incredibly excited about the future of Unreal and how it will help us take our storytelling to the next level. That's why we're proud to announce that our next #tombraider game is being built on Unreal Engine 5! pic.twitter.com/UFMiWzJAZc
— Tomb Raider (@tombraider) April 5, 2022
Az 1996-ban megjelent eredeti Tomb Raider megismertette a játékosokkal a kalandvágyó régésznőt, Lara Croftot. Azóta a franchise egy folytatásos játéksorozatot, több élőszereplős filmet, egy animációs tévésorozatot és még sok mást is magába foglal. 2013-ban a szeretett franchise újraindult egy pusztán Tomb Raider címet viselő reboottal, amely Lara eredettörténetét részletezte, és a túlélőelemekre helyezte a hangsúlyt. A játékot a 2015-ös Rise of the Tomb Raider és a 2018-as Shadow of the Tomb Raider követte, amelyek együttesen egy reboot-trilógiát alkottak. Tavaly a Crystal Dynamics elárulta, hogy a jövőbeli részek egyesítik majd a Tomb Raider idősíkját, hidat képezve a reboot-trilógia és az eredeti játékok között.