A BlizzCon '11 jóvoltából új trailer érkezett a StarCraft II: Heart of the Swarmhoz, mely végre a történetről is elárul pár apróságot. A Blizzard nem viccelt, amikor előállt a három egyaránt teljes értékű szeletre vagdalt StarCraft II ötletével, a videó alapján könnyen hihetnénk, hogy ez már egy valódi StarCraft III. Holott ez "csak" egy kiegészítő, mint tudjuk, ráadásul nem is az utolsó a sorban.
A játékról persze egyéb információkat is megtudtunk a kiállításon. Fajonként három új egységet kapunk, melyek a Blizzard szerint még nem nyerték fel végleges formájukat -- azért mindenesetre ismertették őket, kezdjük is mindjárt a bemutatót a terranokkal.
A Hellion át tud alakulni Battle Hellionná, hogy kicsit tovább bírja a csatákat, valamint kapunk egy új Warhound nevű mechet és egy Shreddernek keresztelt eszközt, mely a telepítése után minden egységet sebez egy körben. Mivel ez azonban túl erős lenne, a fejlesztők megbolondították egy aprósággal: ha ember van a közelében, egyből leáll, nehogy a sajátjait is bántsa.
A Heart of the Swarm főszereplői a zergek, így értelemszerűen ők kapják a legjobb cuccokat. Az Ultralisk kisebb lesz és most már a föld alól is rohamra indulhat; a Viper egy repülő egység, ami ködöt bocsát a pályára és minden ellenséges egység látótávolságát 1-es értékre csökkenti; a Swarm Host pedig egy földbe ásható cucc, ami kis zerglingeket termel hullámokban.
Az utolsó a sorban a protoss: a Carriernek búcsút inthetünk, kapunk helyette egy kifejezetten légi egységek ellen fejlesztett Tempestet, sőt, a Protoss Mother Ship is eltűnik, hogy egy Viperhez hasonló, kristálybányászatot akadályozó repcsinek adja át a helyét... aha. Sebaj, a Replicant bármilyen általa látott egységgé át tud alakulni, ez egy kicsit kárpótolhat.
A Heart of the Swarm valamikor tavasszal jön, idén már semmiképp sem számíthatunk rá.
A játékról persze egyéb információkat is megtudtunk a kiállításon. Fajonként három új egységet kapunk, melyek a Blizzard szerint még nem nyerték fel végleges formájukat -- azért mindenesetre ismertették őket, kezdjük is mindjárt a bemutatót a terranokkal.
A Hellion át tud alakulni Battle Hellionná, hogy kicsit tovább bírja a csatákat, valamint kapunk egy új Warhound nevű mechet és egy Shreddernek keresztelt eszközt, mely a telepítése után minden egységet sebez egy körben. Mivel ez azonban túl erős lenne, a fejlesztők megbolondították egy aprósággal: ha ember van a közelében, egyből leáll, nehogy a sajátjait is bántsa.
A Heart of the Swarm főszereplői a zergek, így értelemszerűen ők kapják a legjobb cuccokat. Az Ultralisk kisebb lesz és most már a föld alól is rohamra indulhat; a Viper egy repülő egység, ami ködöt bocsát a pályára és minden ellenséges egység látótávolságát 1-es értékre csökkenti; a Swarm Host pedig egy földbe ásható cucc, ami kis zerglingeket termel hullámokban.
Az utolsó a sorban a protoss: a Carriernek búcsút inthetünk, kapunk helyette egy kifejezetten légi egységek ellen fejlesztett Tempestet, sőt, a Protoss Mother Ship is eltűnik, hogy egy Viperhez hasonló, kristálybányászatot akadályozó repcsinek adja át a helyét... aha. Sebaj, a Replicant bármilyen általa látott egységgé át tud alakulni, ez egy kicsit kárpótolhat.
A Heart of the Swarm valamikor tavasszal jön, idén már semmiképp sem számíthatunk rá.
"Ez az! jővőre kettö blizzard game jelenik meg. szerintem jó éve lesz a blizzard nak."
Ti hol voltatok az előző húsz évben? A Blizzardot ismerve legalább 1 csúsztatás még lesz mindkettőnél.
Egyébként jó-jó, hogy újítanak sokat, de majd az ára dönti el, hogy valóban megéri-e. A trailer amúgy nem annyira ütős, de a játékmenet tetszik és az új egységek is.
Jó lesz!!!!!!!!!!!!!
am ha az új egységeket csak multiba lehetne használni a terran és protoss egységeknek nem sok értelme lenne... am sztem csak a zerg caster ami jó lett szvsz....
Nem - ez Blizzard. ők sem terézanyu, hiába próbálják sokan annak látni őket.
Miért?
Hát nekem már az is elég, hogy Kerrigan nem nigg.. akarom mondani fekete bőrű, ahogy az első trailerben volt.
Viszont örülök, hogy azért eléggé zerg maradt a lányka.
Amúgy viszont, nem tudom, hogy gondolták, hogy nem fogja a multiplayert befolyásolni a kieg, mikor vannak benne új egységek.