Bekerült a Star Citizenbe a Social modul, ami lehetővé teszi a játékosoknak, hogy a különböző landolási zónákat akár 24 társukkal együtt fedezzék fel, ráadásul karaktereinket is szabadon konfigurálhatjuk.
Emellett fejlődik a Star Marine, azaz az FPS modul is. Új fegyverhangok kerültek be, hála a Foundry 42-nek, a játékmenetből kiirtottak jó pár bugok és csiszoltak rajta, javult a felhasználó felület, befejezték a munkát a Devastator Shotgunon és a legtöbb animációs is finomításra került, főleg az elhalálozás és az EVA (a zéró G-s kiruccanások) animációk.
Emellett elkezdték kidolgozni az Electronic Warfare-t, azaz az elektronikai hadviselést, ami az űrhajók azonosításában játszanak majd fontos szerepet. Lehetőség lesz majd aktív és passzív szkennelésre (előbbi afféle radar, utóbbi pedig részletesebb információkat ad), de akár támadásra és védekezésre is használhatjuk ezt a rendszert. Például lecsaphatunk az ellenfélre EMP-vel (elektromágneses pulzus), amit az kivédhet EM flare-rel. Erről a hivatalos oldalon bővebben is olvashattok.
A fejlesztőknek ilyen nagy szinten nem érdemes bakizni vagy lelépni a pénzzel, mert mindenki ismeri a nevüket és azzal rosszul járnak, ez már kinőtte azt, amikor egy vagy két ember hegeszti és egyszer csak felszívódnak. Ahhoz nagy a játék híre és a gárda minősége, hogy ilyen egyszerű dolgot lépjen.
Inkább csak arról van itt szó, hogy sokat akartak és most megpróbálják összehangolni azt amijük van, de ha lista szerint nézzük, akkor még rengeteg dolog nincs benne, amit majd betennének.
Esetleg ez is olyan játék lesz, amit addig fejlesztenek és bővítenek, mint egy mmo-t, vagyis igazán nem lesz befejezve.
-warframe-