A STALKER sikere kis túlzással még a fejlesztőket is meglepte — a vasfüggönytől keletre kalapálódó akcióprogram ugyanis legalább akkora kálvárián esett át, mint a Half-Life folytatása, a fejlesztők azonban nem a Valve, így volt olyan időszak, amikor még a megjelenésben is kételkedtek. A termék aztán végül is az üzletek polcaira került, a siker pedig már egy küldetéslemezt és minimum két Ferrarit adományozott az orosz nyelven kommunikáló szoftverhegesztő kisiparosoknak.
No de mi a fene van most a STALKER-rel, kérdezhetné az egyszeri játékos, aki már befelhősítette a tiszta égboltot (mondjuk szinkronosan), és egy-egy gyors mentés után belevetődött a legkülönbözőbb anomáliákba. Két dolog került ki a GSC Game World háza tájáról, az egyik talán már tény, a másik pletyka, így hát kezdjük is az előbbivel: készül egy új missziópakk (de szép magyar szó!) az análmániás... bocsánat, anomáliás FPS-hez, Call of Pripyat címmel; a dolog ráadásul áprilisi tréfának indult, aztán valósággá vált, sőt, még idén meg is jelenik — no persze. Ugyanott, ahol az úriember bejelentette a kiegészítőt — vagyis egy oroszból franciába fordított angol chaten... na, szóval így tessék kezelni —, szó volt arról, hogy dolgoznak a folytatáson is, amelyre egyelőre úgy hivatkozik (aztán lehet, hogy kap alcímet, majd mégsem, majd ismét, lásd még BioShock) S.T.A.L.K.E.R. 2. Reméljük kap még valami rövidítést a címébe, mert borzalmasan vicces lenne mondjuk a S.T.A.L.K.E.R. R.U.S.S.I.A.N. C.O.M.M.A.N.D.O. címet kiguglizni. Részletek később.
(A képek természetesen a nagy elődökből származnak!)
No de mi a fene van most a STALKER-rel, kérdezhetné az egyszeri játékos, aki már befelhősítette a tiszta égboltot (mondjuk szinkronosan), és egy-egy gyors mentés után belevetődött a legkülönbözőbb anomáliákba. Két dolog került ki a GSC Game World háza tájáról, az egyik talán már tény, a másik pletyka, így hát kezdjük is az előbbivel: készül egy új missziópakk (de szép magyar szó!) az análmániás... bocsánat, anomáliás FPS-hez, Call of Pripyat címmel; a dolog ráadásul áprilisi tréfának indult, aztán valósággá vált, sőt, még idén meg is jelenik — no persze. Ugyanott, ahol az úriember bejelentette a kiegészítőt — vagyis egy oroszból franciába fordított angol chaten... na, szóval így tessék kezelni —, szó volt arról, hogy dolgoznak a folytatáson is, amelyre egyelőre úgy hivatkozik (aztán lehet, hogy kap alcímet, majd mégsem, majd ismét, lásd még BioShock) S.T.A.L.K.E.R. 2. Reméljük kap még valami rövidítést a címébe, mert borzalmasan vicces lenne mondjuk a S.T.A.L.K.E.R. R.U.S.S.I.A.N. C.O.M.M.A.N.D.O. címet kiguglizni. Részletek később.
(A képek természetesen a nagy elődökből származnak!)
Grafikai motort tuningolni? Tökéletes ami most van. Tényleg csak optimiskázni kell. Inkább a fizikára feküdjenek jobban rá, mert az ......
És ha már az 1.5.09-es patcbe belevonták a játékosokat, akkor a második részebe is megtehetnék, azokból is legfőképp a modereket (OL és társai)
ON: Remélem nem tolják el.
Nem vitát akartam, csak valahogy volt ilyen perverz gondolatom nemrég
Addig is van SDK, el lehet bíbelődni vele, addigra meg lesz valami addon, esetleg 2-ik rész coop-mókával, mert az jó lenne bele. Bár azt mondták, hogy nem bír annyit az engine, remélem jól kipofozzák végre.
Mondjuk a Call of Pripjaty tuti fake... Gondolom, ez egy fricska akart lennie a CoD4-nek és fejlesztőinek, amiért szerepelt a játékban Pripjaty és az óriáskerék (fujj, de gyűlölöm azt a küldetést a CoD-ban!).
A 2-t nagyon várom, és remélem, hogy az tényleg második rész lesz. Tehát sokkal nagyobb szabadságot kapunk, sokkal dinamikusabb Zónát, meg ha már frakcióháborúzni kell, akkor azt is csinálják meg normálisan.
Chernobylt meg ne hagyják el, csak most sokkal több új helyszínről kellene megközelíteni a NPP-t. Úgyis a fele nem is létezik a helyszíneknek, melyek benne vannak a játékban, úgyhogy nyugodtan élhetnek a kreativitással.
Alcímnek meg javasolnám az Oblivion Lostot, annak minden velejárójával .
zapo: Attól mentsen meg a magasságos! A CS-jal így is szívtunk páran (ugye Dantes?) a szaggatások miatt, s értetlenül álltunk azelőtt, hogy 4 GB RAM-mal is egy csomó beállítást le kell butítani a sebesség érdekében. A Cryengine-ek pedig számomra eddig egyet jelentettek az optimalizálatlansággal, úgyhogy én kösz, nem kérnék belőle. Maradjanak csak az X-Ray-nél, azt pofozgassák inkább, mert még azon is van mit...
2005 óta nagyon vártam már a játékot, szerettem is játszani vele, bár kicsit rövid volt számomra, kedvencem volt a gyűjtögetés, talán csak a lövedék röppályája nem tetszett.
A Clear Sky már nem megy a gépemen sajnos De a következő kiegészítőre már lesz új konfiguráció, ha nem jön semmi közbe.