A méretes szerkesztőprogram (több mint 300 mega a kicsike) elég sok lehetőséget nyújt a modderek számára, amíg a végleges változat megjelenik. Ebből a bétából ugyanis még hiányzik néhány dolog, többek között az új játékmód készítésének lehetősége is.
Egyedi tartalmat azonban - gondolok itt például pályákra, tárgyakra - kreálhatnak az erre vállalkozók. Ehhez kapnak pályakészítőt és egy szerkesztőprogramot, mellyel különféle objektumokat hozhatnak létre. A játék egyik multiplayer pályáját is megkapjuk a csomagban forrásanyagnak (később elérhető lesz mind a kilenc). A fejlesztők egy héten belül fellőnek egy oldalt, ami csak a modokkal foglalkozik. Az SDK ("Software Developement Kit") letölthető oldalunkról, vagy a játék honlapjáról is. Amint ezt véglegesítik, az egyjátékos módhoz is kiadnak egyet.
Már régóta felfedezte egy leleményes modder, hogy a játék készítői alapból működő járműveket szántak programjukba, megkönnyítve a közelekedést a hatalmas területeken. Nos, mindez a végleges változatból kikerült, de könnyedén reaktiválhatjuk a cuccot, és száguldozhatunk az anomáliákkal tarkított utakon. Jómagam is leteszteltem, és hatalmasat repesztettem egy lepukkant trabival, illetve egy hatalmas kamionnal, nem beszélve a katonai dzsippekről. Nagyjából 7-8-féle jármű található a játékban, melyek sérülnek, sőt külsőleg is rongálódnak, ha sokat ütközünk. Szerencsére menet közben használhatjuk a pisztolyunkat is, így egész komoly előnyhöz juttatva elárvult Stalkerünket csernobyli felfedező akciójában! A Transport mod-hoz már egy javítás is készült, de az oldalról letölthető verzió már tartalmazza az említett patch-et is. Minden egyéb tudnivalót megtaláltok a file leírásában magyarul, avagy a letöltés leírásánál!
Egyedi tartalmat azonban - gondolok itt például pályákra, tárgyakra - kreálhatnak az erre vállalkozók. Ehhez kapnak pályakészítőt és egy szerkesztőprogramot, mellyel különféle objektumokat hozhatnak létre. A játék egyik multiplayer pályáját is megkapjuk a csomagban forrásanyagnak (később elérhető lesz mind a kilenc). A fejlesztők egy héten belül fellőnek egy oldalt, ami csak a modokkal foglalkozik. Az SDK ("Software Developement Kit") letölthető oldalunkról, vagy a játék honlapjáról is. Amint ezt véglegesítik, az egyjátékos módhoz is kiadnak egyet.
Necros
Már régóta felfedezte egy leleményes modder, hogy a játék készítői alapból működő járműveket szántak programjukba, megkönnyítve a közelekedést a hatalmas területeken. Nos, mindez a végleges változatból kikerült, de könnyedén reaktiválhatjuk a cuccot, és száguldozhatunk az anomáliákkal tarkított utakon. Jómagam is leteszteltem, és hatalmasat repesztettem egy lepukkant trabival, illetve egy hatalmas kamionnal, nem beszélve a katonai dzsippekről. Nagyjából 7-8-féle jármű található a játékban, melyek sérülnek, sőt külsőleg is rongálódnak, ha sokat ütközünk. Szerencsére menet közben használhatjuk a pisztolyunkat is, így egész komoly előnyhöz juttatva elárvult Stalkerünket csernobyli felfedező akciójában! A Transport mod-hoz már egy javítás is készült, de az oldalról letölthető verzió már tartalmazza az említett patch-et is. Minden egyéb tudnivalót megtaláltok a file leírásában magyarul, avagy a letöltés leírásánál!
Darths
jo kis mod lehet
Ez a Transport mod viszont annál inkább... Kérdésem is lenne: ez mennyivel több annál, amit az 1.0001-es patch-nél is felfedeztünK? Mert ott csak Cordon-ban találkozhattunk járgányokkal (azt is művészet volt a vasúti átjárón átvinni ), azok is hamar kinyúltak... Szóval mit kapok cserébe, ha felrakom az 1.0003-at? Esetleg máshol is spawn-olnak a járgányok? Vagy netán át is vihetők már területről területre? Aki már próbálta, megoszthatná velünk . Akár itt, akár egy privát e-mail formájában .
istenigazából engem a rafika érdekel, de egy mod-készítő csapatba pálya-tervezőként szívesen beszállnék
az UT editort már kitanultam , ez sem lehet sokkal bonyolultabb