Úgy látszik, a Maxis eladta a lelkét az ördögnek, ráadásul itt a szarvas barátunkat Electronic Artsnak hívják, ami talán még rémisztőbb, mint a Lucifer. Miután Will Wright álma, a The Sims befutott, a kiadó rájött, hogy a legkisebb apróságokat is komoly pénzekért lehet eladni hozzá -- most pedig ugyanezt az utat próbálják meg ránézésre követni a Spore címet viselő evolúciós szimulátorral is. Az első ilyen kis "cucc", amelyet majd minden bizonnyal, amúgy Sims 2-sen, körülbelül 2700 forintért vásárolhatunk meg, a "Spore Édes és Rémes Elemek" nevet viseli, és 100 új kreatúraépítő komponenst tartalmaz, két, eltérő téma mentén: alkothatunk valóságos szörnyetegeket, de akár rajzfilmszerű, bájos kis lényeket is. E mellé persze új festési opciók, animációk, hátterek, és ehhez hasonlók is csatlakoznak a csomaghoz, csak, hogy ne lehessen rókabőrnek nevezni. Megjelenés idén november 20-án.
Érdekesség, hogy közben "bejelentették" a küldetéslemezt is, amely 2009 tavaszára van tervezve, és amúgy star trekesen kibővíti a "Spore-élményt". Űrhajóinkról lesugározhatunk majd a különböző bolygókra ("Scotty, készüljön átvitelre!"), felderíthetünk és missziókat oldhatunk meg. Érkezik ráadásképpen a "Kalandlabor" névre keresztelt kis szerkesztő is, hogy segítségével már ne csak egy komplett univerzumot, de akár küldetéseket is kreálhassunk magunknak és másoknak.
Érdekesség, hogy közben "bejelentették" a küldetéslemezt is, amely 2009 tavaszára van tervezve, és amúgy star trekesen kibővíti a "Spore-élményt". Űrhajóinkról lesugározhatunk majd a különböző bolygókra ("Scotty, készüljön átvitelre!"), felderíthetünk és missziókat oldhatunk meg. Érkezik ráadásképpen a "Kalandlabor" névre keresztelt kis szerkesztő is, hogy segítségével már ne csak egy komplett univerzumot, de akár küldetéseket is kreálhassunk magunknak és másoknak.
Worf: Picard kapitány, tessék arrébb tolni a fejét, mert a kopasz fejéről pont a szemembe verődik vissza fény, és nem szeretném a foton torpedók helyett az önmegsemmisítést aktiválni!
remélem a tavaszi cuccosban automatizálás is lesz az űr fázisnak, mert az a legnagyobb nyűg az egészben, ráadásul még okosan is meg lehetne oldani az egészet...
Kedves EA, szerintem az emberek nagy része szerint ez nem elég ahhoz, hogy ne nevezzük rókabőrnek.