A változások a játékmenetet is alaposan érintik. Ezúttal jórészt fényes nappal kell tevékenykednünk, a 3E jól megszokott cuccai nélkül, épp ezért a sötétség helyett – hiszen azért még mindig egy lopakodós akciócímről van szó - a tömeget kell majd használnunk, mint egyfajta „dinamikus fedezéket”. A kezelőfelület kettős segítséget ad: egyrészt amolyan infravörös képként jelöli az ellenséget, másrészt lesz egy veszélymérő, mely azt mutatja, milyen közel vagy ahhoz, hogy észrevegyenek. A közelharc is változik (stílusában a cikk szerzője a Bourne regényeket és mozifilmeket említi); csak a zsoldosokat és terroristákat ölhetjük meg, az őröket és civileket csak meg- és leüthetjük.
A harmadik jelentősebb dolog, hogy a fizika még kiemeltebb szerepet kap; több tárgyat használhatunk fegyverként, bútorokkal barikádozhatjuk el az ajtókat. Az ellenség intelligenciája is dinamikus lesz, azaz az aktuális cselekedeteinkre reagálnak, ami az újrajátszások értékét növelheti.
A készítő most is, mint a Chaos Theory és Double Agent esetében, a Ubisoft Montreal. A megjelenést év végén várható, a finn magazin szerint csak Xbox 360-ra, más, megbízható források azonban PC (Games for Windows) verziót is említenek.
De azért remélem király game lesz
Kütyük szerintem lesznek. Vagy ha nem akkor biztos valami jó megoldást találnak ki helyette. (Pl.: Sokkal több mozdulat, használható tárgyak.)
A törtnénet folytatásához nem tudok hozzászolni, mert nem játszottam vele.
Nekem a legjobban a Chaos Theory tetszett. a Double Agent, morális döntések ide, vagy oda azért nem adott annyi újdoságot, mint annak idején a CT. (szerintem)
Remélem, ennél a résznél több figyelmet fordítanak majd a PC-s verzióra...