A Splinter Cell: Blacklist első bemutatója után sokan panaszkodtak arra, hogy a csendes lopakodásról ismert sorozat egy külső nézetes lövöldévé degradálódott. Nos, nem kell aggódni, a látszat ugyanis néha csal, a Blacklistben ugyanis lehet halálos áldozatok nélkül, észrevétlenül közlekedni.
Ebben az alternatív játékmenet-videóban az E3-on, illetve a GamesComon már látott pályát tekinthetjük meg újra, ám ezúttal lopakodásra kihegyezett megközelítésben. A változás drámai.
Ebben az alternatív játékmenet-videóban az E3-on, illetve a GamesComon már látott pályát tekinthetjük meg újra, ám ezúttal lopakodásra kihegyezett megközelítésben. A változás drámai.
Nem azok az igényei a legtöbb mai játékosnak, mint 5-10 éve. Voltak, vannak és lesznek is még ilyen stílusú játékok, ez biztos. De nem minden ember, így nem minden játékos ugyanolyan. Van, akinek van türelme hozzá, hogy 3x annyi idő alatt csináljon meg egy pályát, de van, akinek nincs és csak lövöldözni szeretne. (Most hirtelen ide tudnám sorolni a Hitmant, az is pont ilyen.) Szerintem ez egy jófej dolog a fejlesztők részéről, hogy próbálnak minél több játékos kedvében járni.
A fenti videó engem meggyőzött, ha már csak ennyi lopakodós rész lesz benne a DA és a Conviction után, nekem bőven megfelel. Utóbbi 2 játék is szuper lett, de nekem az első 3 rész picit jobban tetszett.
Én ugyan ezen az állásponton vagyok ebben az ügyben (is). Remélem most már átérzed miért van ki a tököm attól, hogy úgy elcseszik azt a sorozatot (is). És hogy miért hat visszásan az itteni felháborodásod, amikor ott pont azt a pártot fogod, hogy erőszakolják csak meg.
Ez is remek játék lesz akár csak a Conviction.
Ez a misszió viszont tetszik, meg szépen is néz ki.
De mi lett Sam eredeti hangjával?