A Dungeon Siege II 2005-ös megjelenése óta csendben voltak a
fejlesztők, csak a moziváltozatról érkeztek a hírek. Mindenki arra
számított, hamarosan visszatérhetünk élőhalottakat és egyéb fantasy
lényeket irtani. Így gondolom, sokakat ér meglepetésként a hír, hogy
nem erdőkben, hanem high-tech cuccok között kell majd szaladgálni.
A történet szerint az Armstrong nevű kolonizáló űrhajó fedélzetén utazó Seth Walker bőrébe bújunk, aki egy robotokkal foglalkozó mérnök. A Földet egy idegen faj támadta meg, amely mindent elpusztított, ezzel távozásra kényszerítve a megmaradt embereket, - mi is a kevesek közé tartozunk. Csak néhány hajó maradt épségben, hogy megadja az esély az újrakezdésre egy új bolygón. De nem lesz bonyodalmaktól mentes az utunk, és a mi vállunkra kerül az a nehéz feladat, hogy megmentsük az emberiség maradványait.
A játék folyamán az egyik legfontosabb dolog a kibernetikus implantátumok kezelése lesz. Ezekből sokat találhatunk és vehetünk majd, de veszélyesek is, mert minél többet és agresszívabbat használunk, annál többet árt a személyiségünknek, emberi mivoltunknak. Az NPC-k (nemjátékos karakterek) is ennek megfelelően reagálnak és kommunikálnak majd velünk, tehát ezt is figyelembe kell majd venni, nem lehet csak úgy mindennel felpumpálni a karaktert.
Természetesen lehet majd ezek nélkül is játszani, de ez megnöveli majd a nehézséget is, viszont így nem sodródunk kívülálló szerepbe, miközben próbáljuk megmenteni a hajót az idegenektől.
Dinamikus történetvezetésre is számíthatunk a GPG ígérete szerint, melyet a kiber implantokkal kapcsolatos reakciók és a döntéseink alakítanak kalandjaink során. Befejezésből is többet kapunk, melyek a játék során választott cselekvéseinktől függenek majd. Négyszemélyes kooperatív mód lesz majd, hogy tovább növeljék az újrajátszhatósági értéket az egyedi küldetés struktúrákkal. Erről a részről egyelőre csak ennyit tudni.
Képeket egyelőre nem jelentettek meg a játékból, ezzel valószínűleg várnak a jövő héten kezdődő E3-ig. De ha már korábban sikerül rátenni a kezünket néhányra, azonnal közzétesszük őket. A Space Siege megjelenése 2008 első negyedévében várható PC-re.
A történet szerint az Armstrong nevű kolonizáló űrhajó fedélzetén utazó Seth Walker bőrébe bújunk, aki egy robotokkal foglalkozó mérnök. A Földet egy idegen faj támadta meg, amely mindent elpusztított, ezzel távozásra kényszerítve a megmaradt embereket, - mi is a kevesek közé tartozunk. Csak néhány hajó maradt épségben, hogy megadja az esély az újrakezdésre egy új bolygón. De nem lesz bonyodalmaktól mentes az utunk, és a mi vállunkra kerül az a nehéz feladat, hogy megmentsük az emberiség maradványait.
A játék folyamán az egyik legfontosabb dolog a kibernetikus implantátumok kezelése lesz. Ezekből sokat találhatunk és vehetünk majd, de veszélyesek is, mert minél többet és agresszívabbat használunk, annál többet árt a személyiségünknek, emberi mivoltunknak. Az NPC-k (nemjátékos karakterek) is ennek megfelelően reagálnak és kommunikálnak majd velünk, tehát ezt is figyelembe kell majd venni, nem lehet csak úgy mindennel felpumpálni a karaktert.
Természetesen lehet majd ezek nélkül is játszani, de ez megnöveli majd a nehézséget is, viszont így nem sodródunk kívülálló szerepbe, miközben próbáljuk megmenteni a hajót az idegenektől.
Dinamikus történetvezetésre is számíthatunk a GPG ígérete szerint, melyet a kiber implantokkal kapcsolatos reakciók és a döntéseink alakítanak kalandjaink során. Befejezésből is többet kapunk, melyek a játék során választott cselekvéseinktől függenek majd. Négyszemélyes kooperatív mód lesz majd, hogy tovább növeljék az újrajátszhatósági értéket az egyedi küldetés struktúrákkal. Erről a részről egyelőre csak ennyit tudni.
Képeket egyelőre nem jelentettek meg a játékból, ezzel valószínűleg várnak a jövő héten kezdődő E3-ig. De ha már korábban sikerül rátenni a kezünket néhányra, azonnal közzétesszük őket. A Space Siege megjelenése 2008 első negyedévében várható PC-re.
Ettől függetlenül kíváncsi leszek rá, s reménykedem, hogy nem egy feljavított Space Hack lesz a végeredmény, hanem egy igazi szerepjáték. Kövezzetek meg, de a Dungeon Siege nem volt az! Sokkal közelebb állt a Diablo által kitaposott ösvényhez.