• Sokkal kisebb lesz az Assassin's Creed Mirage térképe, mint az előző felvonásokban
  • A fejlesztők egy picit pontosították az arányokat
  • A Ubisoft szerint a Revelations és a Unitiy környékén lesz a bejárható terület nagysága
  • Október 12-én jelenik meg a játék

Mivel az október 12-én debütáló Assassin's Creed Mirage bevallottan a korábbi epizódokat fogja idézni (bár van néhány eleme, ami nem erről árulkodik), egyáltalán nem meglepő, hogy méreteit tekintve is különbözni fog a legutóbbi három felvonástól, melyek gigantikus játszótereket kínáltak. Ezt lényegében az is garantálja, hogy ezúttal kizárólag Bagdad zsúfolt városára korlátozódik a játéktér, így ismételten nagy szerepet kap a parkour (melynek mechanikáit az Ezio-trilógiához hasonlították az alkotók), valamint a tömegben való elvegyülés és a környezeti elemek kihasználása. Pontos méreteket ugyan még nem nagyon közölt a stúdió, de az Easy Allies-nak sikerült beszélnie a Ubisofttal a Summer Game Fest során, így valamivel pontosabb képet kaptunk azzal kapcsolatban, hogy mégis mekkora területen kell radíroznunk a térképet.

A fejlesztők azt mondták, hogy körülbelül akkora várossal számolhatunk, mint a Revelations-ben látott Konstantinápoly vagy a Unityben felfedezhető Párizs, tehát valóban sokkalta kisebb lesz a homokozó, mint mondjuk a Valhalla esetében, ami már talán túlságosan is nagynak érződött. Persze ez az információ sem igazán mérvadó, hiszen – ahogy arra a VG247 rámutatott – míg a Revelations helyszíne 0,94 négyzetkilóméteren terül el, addig Franciaország fővárosa már 2,4-en, tehát nagyon nem mindegy, hogy melyikhez áll közelebb az élénk színekben pompázó Bagdad. Pár hónapon berül kiderül, hiszen október 12-én már mi magunk is ugrálhatunk a háztetőkön, ami remélhetőleg épp olyan élvezetes lesz, mint sok évvel ezelőtt.