Bár a Dragon Age: Origins párbeszédrendszere sokkal inkább hagyományosabb, mint amit a Mass Effect óta a BioWare-től megszokhattunk -– lévén a sci-fi RPG óta tudunk rövidebb, „érzelmi” válaszokat adni –-, ugyanakkor a régi módiban sokkal többféle lehetőség rejlik. Ezt maga Dr. Greg Zeschuk vallotta be, azt is hozzátéve, hogy a Dragon Age: Originsben kétszer annyi opciót kapunk a dialógusok terén, mint a jövő éve elején boltokba kerülő Mass Effect 2-ben.
És hogy ez vajon mitől lehetséges? A Dragon Age-ben a lehetséges válaszok többek között az általunk választott fajtól, osztálytól, rábeszélési képességektől, és a karakterek kapcsolatának érzelmi fejlődésétől is függenek. Zeschuk szerint éppen ezért egyetlen végigjátszás közel sem elég ahhoz, hogy a fel nem fedezett párbeszédeket megtaláljuk, hiszen tömérdek kombinációs lehetőség rejlik minden válaszunkban.
És hogy ez vajon mitől lehetséges? A Dragon Age-ben a lehetséges válaszok többek között az általunk választott fajtól, osztálytól, rábeszélési képességektől, és a karakterek kapcsolatának érzelmi fejlődésétől is függenek. Zeschuk szerint éppen ezért egyetlen végigjátszás közel sem elég ahhoz, hogy a fel nem fedezett párbeszédeket megtaláljuk, hiszen tömérdek kombinációs lehetőség rejlik minden válaszunkban.
Ezért nekem jobban tetszik a DaO,de azért várom már a Mass Effect 2-t.
Bár addigra szerintem már megveszem a DA-t...
De hát kétszer annyi párbeszéd ide vagy oda, nekem a Mass Effect jobban tetszett és abban is biztos vagyok hogy a második rész is jobban fog tetszeni mit a Dragon Age...
s épp ezért többszöri végigjátszásnál is élvezetes marad.