- A Sniper: Ghost Warrior 3 rengeteg sebből vérzik
- A fejlesztők próbálják minél előbb optimalizálni a játékot
- Többet nem készítenek nyílt világú játékot
A Sniper: Ghost Warrior 3 technikai hibáktól hemzsegve jelent meg, például a töltési idő alatt akár a Gone Home-ot is végigjátszhattuk, de a játék sebessége is drasztikusan le tud esni akár egy Paksra kötött számítógépen is. A City Interactive persze nekikezdett a tűzoltásnak, egyrészt ingyenessé tette a Season Passt, másrészt hozzálátott az optimalizálásnak, ezzel elhalasztva az extra tartalmak és a multiplayer megjelenését.
A hiba, amit vétettek nem éppen kicsi, és erre a City Interactive emberei is rájöttek. A stúdió elnöke, Marek Tymiñski az Eurogamernek vallott őszintén arról, hogy a csapat méretéhez és a határidőkhöz képest túl ambiciózusak voltak, túl nagyot akartak markolni. Nem szabadott volna hatalmas, nyílt világban gondolkodniuk, AAA-kategóriás játékot összehozni, inkább arra kellett volna koncentrálniuk, amit igazán jól megcsinálhatnak.
Tymiñski úgy véli, tanultak a hibájukból és még egyszer nem követik el. Következő játékuk inkább valami kisebb taktikai lövölde lesz, és nem esnek még egyszer a nyílt világú shooterek bűvöletébe.