Amit eddig tudunk, az ugyebár nem sok: a játék alatt az Unreal Engine 3 dolgozik majd, a játék alapvetően inkább a képregényre, mint a mozira épül, és Miller maga kérte fel a kreatív munkákra (forgatókönyv, sztorivezetés, általános tervezés és a produkció felügyelete) Flint Dillert, a The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay és a Death To Rights könyveinek szerzőjét, ami azért nem rossz ómen. A feldolgozást az Atarival együttműködve a Red Mile Entertainment vezényli, amely, és ez mai hírünk alapja, az első körben a jelenleg épp a Heroes over Europe című második világháborús légi balettet komponáló ausztrál Transmisson Games kezébe adta a hegesztőpisztolyt (képzavarért bocsánat).

Nos tehát, a bejelentés csupán annyi, hogy immár nem ők melóznak a cuccon, hanem más csapat „már elég régóta” (sic!). Ennél többet nem tudni – sem azt, mi az oka a váltásnak (bár az elképzelhető, hogy a két cucc párhuzamos kalapálása [a HoE is 2009-re van kiírva, akárcsak a Sin City, és előbbi, a kiadó közlése szerint „igencsak fontos cím”] meghaladta a TG erejét), sem az új kiválasztott, sem a pontos dátum, bár a hírek szerint 2009 karácsonya a megcélzott határidő. Sajnos a hírekben a célplatformként egyelőre csak a PS3, X360, Wii triumvirátus van megjelölve, de mivel ez sem hivatalos, egyelőre a PC-seknek sem kell feladnia a reményt.

A dolog további érdekessége, hogy eközben készül egy igencsak erőszakos játék Wii-re, a MadWorld, a Sin Cityre emlékeztető látványvilággal: fekete-fehér, kézzel rajzolt grafikára hajazó megjelenés, bőven folyó vörös vérrel, a Platinum Games fejlesztésében és a Sega gondozásában. Az pedig már, ha minden jól megy, idén, december 15-én a boltokba kerül, így aztán felettébb izgalmas, hogy mit tud majd nyújtani bő egy év múlva egy hasonló, bár kétségtelenül „eredetibb” Sin City játék (és mit ér majd jövő év végén az UE3)...