A bejelentés az E3-on történt meg, így az xboxos és PlayStation 3-as játékostársainkkal együtt borzonghatunk Silent Hillben, idén ősszel. A nagy bejelentés örömére itt egy rövidke összefoglaló, hogy mi lesz a történet, és mire számítsunk az új részben.
A történet középpontjában a katona Alex Shepherd áll, aki a bevetése után arra ér haza, hogy az apja és testvére eltűntek, az anyja pedig katatóniás állapotba került. Az eltűnéssel kapcsolatos nyomok mind Silent Hillbe vezetnek. Alexnek lesz egy segítőtársa, akit az iskolából ismer, a neve Elle, róla még nem tudjuk, hogy lehet-e majd irányítani. A Silent Hill Originsből a kamionos, Travis Grady is benne lesz a játékban, ő fogja elfuvarozni Alexet Silent Hillbe. Na és nem utolsó sorban maga a nagy piramisfejű is feltűnik majd.
Technikai szempontból sok fejlődés lesz tapasztalható, ezek közül talán a legszembetűnőbb, hogy valós időben vált kinézetet Silent Hill. Az ellenfeleink intelligenciája jócskán javul, a legapróbb általunk keltett zajra is felfigyelnek. Ha már a zajnál tartunk, akkor meg kell említeni, hogy a fizikai rendszer is javul. Ennek hála, ha egy asztalt meglökünk, minden, ami rajta van, leborul vagy összetörik, ezzel odacsődítve Silent Hill kedvesnek éppen nem mondható lakóit. Mivel Alex barátunk katona, ezért a seregben szerzett tudását hasznosítani tudjuk a harcokban.
Az E3-on bemutatták a játékot mozgás közben. Ezt a videót a kapcsolódó hírekben lehet megtekinteni, a "Konami sajtókonferencia" címre kattintva.
A történet középpontjában a katona Alex Shepherd áll, aki a bevetése után arra ér haza, hogy az apja és testvére eltűntek, az anyja pedig katatóniás állapotba került. Az eltűnéssel kapcsolatos nyomok mind Silent Hillbe vezetnek. Alexnek lesz egy segítőtársa, akit az iskolából ismer, a neve Elle, róla még nem tudjuk, hogy lehet-e majd irányítani. A Silent Hill Originsből a kamionos, Travis Grady is benne lesz a játékban, ő fogja elfuvarozni Alexet Silent Hillbe. Na és nem utolsó sorban maga a nagy piramisfejű is feltűnik majd.
Technikai szempontból sok fejlődés lesz tapasztalható, ezek közül talán a legszembetűnőbb, hogy valós időben vált kinézetet Silent Hill. Az ellenfeleink intelligenciája jócskán javul, a legapróbb általunk keltett zajra is felfigyelnek. Ha már a zajnál tartunk, akkor meg kell említeni, hogy a fizikai rendszer is javul. Ennek hála, ha egy asztalt meglökünk, minden, ami rajta van, leborul vagy összetörik, ezzel odacsődítve Silent Hill kedvesnek éppen nem mondható lakóit. Mivel Alex barátunk katona, ezért a seregben szerzett tudását hasznosítani tudjuk a harcokban.
Az E3-on bemutatták a játékot mozgás közben. Ezt a videót a kapcsolódó hírekben lehet megtekinteni, a "Konami sajtókonferencia" címre kattintva.