A csapat azért választotta a világ első “open source,” azaz nyílt forráskódú, Android alapú játékkonzolját, az Ouyát, mert szerintük ambíciós tervükhöz túl drága lett volna az iOS keretrendszer. A teljes képernyős effekteket például majdnem lehetetlen lenne kivitelezni rajta. Pedig Vander Caballero, a Minority társalapítója úgy nyilatkozott a Kotakunak, hogy kezdetben egy iOS alá készített túlélő játékon gondolkodtak, melynek alapötletét a csapat egyik Észak-Québecből származó crete indián munkatársa adta. A -50 fokos hideget is átvészelő kultúra autentikus forrása lett volna a játéknak, de a kreatív igazgató, Ruben Farrus közbeszólt. Szerinte a Minority nem foglalkozhat érzelmi szikra nélküli, szimpla túlélőjátékok fejlesztésével.

Ezt az érzelmi töltetett a bántalmazásban találták meg, mellyel kapcsolatban sajnos Caballerónak és Ernie-nek is vannak keserű tapasztalatai. Így a túlélőjátéknak indult Silent Enemy átalakult a bántalmazással járó szenvedést körüljáró történetté -- közel kerülve így a csapat előző, a napokban PC-n is megjelent játékához, a gyermekkori traumákat feldolgozó Papo & Yóhoz. Többet azonban sajnos nem tudunk a Silent Enemyről, de legalább egy szép művészi munkát megosztott velünk a kanadai csapat.

Silent Enemy: újabb Ouya-exkluzív