- Túl nehéz sokak számára a játék
- Rengetegen megakadtak a második pályán
- Frissítéssel jönnek a nehézségi fokozatok
A Push Square oldal szerint a Sifu online PlayStation Trophy adataiból kiderült, hogy a játékosok kétharmada elakadt a játék második szintjén és nem is jutottak tovább. Miután a játékosok 97%-nak sikerült átvinnie a prológust, a 80%-uk az első szinttel is boldogult, ám a számok innentől lejtmenetbe kapcsolnak, ugyanis kiderül, hogy mindössze 27% vitte végig a második szintet elejétől a végéig. Ez elég durva, mivel a kezdeti szám lényegében a felére csökken, és továbbra is jelentősen lefelé halad minden egyes pályával, ami azt bizonyítja, hogy a játék túl nagy kihívást jelent rengeteg ember számára.

A Sloclap nemrég egy frissítésben elárulta, hogy a Sifu számos olyan funkciót kap a megjelenés utáni frissítések révén, amik jelentősen megkönnyítik a játékmenetet. Ezek a frissítések könnyebbé teszik majd a játék elsajátítását egyes játékosok számára, hisz többek között állítható nehézségi fokozatokat is hozzáadnak a programhoz, így talán aki eddig megakadt a második szintnél, ezúttal tovább juthat.