- Az Eidos Montréal főnöke tegnap szerencsétlenül nyilatkozott
- Azt állította, hogy a játék 60 fps-sel fut majd 4K felbontás mellett Xbox One X-en
- A Square Enix hivatalos közleményben pontosított
- Vagy az egyiket, vagy a másikat választjuk
A tegnapi nap folyamán az Eidos Montréal feje, David Anfossi az EPN TV-nek adott interjújában állította, hogy a Shadow of the Tomb Raider 4K-ban és 60 fps-sel fog futni Xbox One X-en. Illetve egy új renderelési és bevilágítási rendszert is használni fog. Nos, mint kiderült, a megfogalmazás némileg pontatlan volt.
A Square Enix a Windows Centralon tette közzé nyilatkozatát, amelyben kifejtette, hogy a Shadow of the Tomb Raider nem fog 4K-s felbontás mellett 60 fps-sel futni, vagy az egyiket, vagy a másikat választjuk. Egész pontosan ez a két lehetőség áll majd rendelkezésünkre: 4K 30 fps-sel vagy 1080p 60 fps-sel.
Mindkét opciónál elérhető lesz a HDR, a fejlesztett fizikai alapú renderelés, a hardveres tesszelláció, az anizotrópikus szűrés, a dinamikus lombozat, és így tovább. Szóval attól azért nem kell tartani, hogy Xbox One X-en ronda lesz a Shadow of the Tomb Raider.