Eddig még nem látott módon, a megszokott statikus, valójában egy „kupolára” kifeszített úgynevezett skybox helyett valódi, dinamikus felhőket álmodtak az Sea of Thieves egére a készítők. Igen ám, csakhogy ezek megalkotása nem volt olyan egyszerű feladat, hiszen bár poligonokból álló alakzatokat könnyű alkotni, folyton változó, bolyhosnak látszó felhőket már kevésbé. És hogy mire ez a nagy hercehurca? A tengereken hajózva a víz mellett az ég alkotja a játékos látóterének nagy részét, ideje volt feldobni, és bár technikai részletekbe nem bocsátkozik Valentine Kozin, a technikai művész, láthatjuk mozgás és változás közben az égi jelenségeket, amik a bármilyen alakzatot felvehetnek, legyen az koponya, hajó, vagy bármi más.
Sea of Thieves: a felhők születése
A Rare tovább pörgeti a Sea of Thieves reklámgépezetét, ezúttal az eget borító bolyhos felhők rejtelmeibe vezetnek be minket.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Sea of Thieves megjelenés:
2018. március 20.
Sea of Thieves gépigény:
CPU: 2600 MHz,
RAM: 4096 MB,
VGA: 1024 MB,
HDD: 60 GB
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.