• Lehet, hogy a Monolith következő játéka sci-fi lesz
  • A Middle-earth játékokból megörökli a Nemezis-rendszert

A Middle-earth: Shadow of Mordor remek példája annak, hogyan kell egy saját rendszert – esetünkben a Nemezis-rendszert – a jó helyekről „összelopott” ötletekkel feldobni annyira, hogy siker legyen a végeredmény. A folyamatos kihívást adó szisztéma pedig még jobban kibővült a folytatásra, bár az alapok sokat nem változtak, így kicsit megfáradt a játék, plusz egy kőbe véset trilógia előzményeként szúk a mozgástere, ráadásul azután a lezárás után aligha kaphatna folytatást.

Látják ezt a Monolithnál is, ahol (ma már másodszor) állásajánlatok buktatják le félig-meddig az új projektjüket. A hirdetés szerint egy olyan karakterdizájnért felelős művészeti munkatársat keresnek, aki hihető emberi karaktereket alkotna, következő, Nemezis rendszerre épülő játékukhoz. Egy másik hirdetésben pedig olyan írót keresnek, aki lehetőség szerint kedveli a fantasy és sci-fi zsánereket. A Monolith utóbbiba még csak bele sem kóstolt, innen a spekuláció, hogy egy science-fantasy jövevény lesz a folytatás. Vagy két projekten dolgoznak…

shadow-of-war-nemesis.jpg