Manapság nem telik el úgy nap, hogy ne jönne hír a közösségépítés szorgos kis világából -- az, hogy nem minden apróságról számolunk be, teljesen normális, ugyanakkor fontos kiemelni, hogy a játékcégek is egyre nagyobb szeletet hasítanak a "social networking" tortájából (ennek legnagyobb úttörője egyébként az EA és a Microsoft).

S bár eddig az Activision beérte egy Call of Dutyra specializált fizetős felülettel (igen, az Elite-re célzunk), most úgy döntött a vezetés, hogy a mobilkészülékeket sem hagyja érintetlenül. A hatalmas kiadó bemutatta Activate-nek keresztelt szolgáltatását, mely a Skylanders: Lost Islands és  Skylanders: Battlegrounds című játékokban mutatkozik be, és innentől kezdve minden nagyobb cím támogatni fogja.

Az Activate-tel bárhonnan elérhetjük majd barátlistánkat, lesznek achievementek, felhőmentés, kapunk pontlistákat és akár Facebookkal is be tudunk lépni -- bizony, az Activate minden tud, amit egy ekkora vállalat termékének tudnia kell. Az Activision célja az, hogy a kiadó játékait egyre több profilból lehessen használni, és ha a dolog beválik, minden bizonnyal jönnek majd az Activate-exkluzív lehetőségek és speciális ajánlatok.