Mikor 2004-ben megjelent a Sacred első része, bombaként robbant és nagy sikert aratott az eredetiségével, szép grafikájával. Most újra erre a két tulajdonságra építenek a fejlesztők.
A korábban megismert karakterek közül csak a Seraphim tér vissza, öt újonccal együtt: Árnyharcos (Shadow Warrior - a képen), Inkvizítor (Inquisitor), High Elf, Dryad és Templomőr (Temple Guardian).
A szokásos szörnyhentelés és háttérsztori felderítés mellett most kapunk egy újdonságot is. Ugyanis, ha gonosz vagy jó dolgokat teszünk, cselekedeteinknek megfelelő küldetések nyílnak meg. Az NPC-k ennek függvényében viszonyulnak majd hozzánk és vagy tárt karokkal várnak vagy vasvillával, hogy két szélsőséget említsek. A gonosz szál párhuzamosan fut a jóval, csak itt a szerepek (pozitív és negatív főszereplő) megcserélődnek.
A történet több ezer évvel az első rész eseményei előtt játszódik és az elf polgárháború, illetve a rejtélyes T-energia körül forog minden. A játéktér 2/3-a már a játék elejétől fogva elérhető, méretre is elég nagy lesz, hiszen ha gyalogosan akarunk keresztülszaladni rajta, az sok időnkbe fog telni. Persze, ez gyorsabban is fog menni, amint megkapjuk majd a specializált "hátasunkat"; az Árnyharcos számára például pokolból szalajtott kutyák állnak rendelkezésre.
A játékot 2008 első negyedévében tervezi megjelentetni az Ascaron.
A korábban megismert karakterek közül csak a Seraphim tér vissza, öt újonccal együtt: Árnyharcos (Shadow Warrior - a képen), Inkvizítor (Inquisitor), High Elf, Dryad és Templomőr (Temple Guardian).
A szokásos szörnyhentelés és háttérsztori felderítés mellett most kapunk egy újdonságot is. Ugyanis, ha gonosz vagy jó dolgokat teszünk, cselekedeteinknek megfelelő küldetések nyílnak meg. Az NPC-k ennek függvényében viszonyulnak majd hozzánk és vagy tárt karokkal várnak vagy vasvillával, hogy két szélsőséget említsek. A gonosz szál párhuzamosan fut a jóval, csak itt a szerepek (pozitív és negatív főszereplő) megcserélődnek.
A történet több ezer évvel az első rész eseményei előtt játszódik és az elf polgárháború, illetve a rejtélyes T-energia körül forog minden. A játéktér 2/3-a már a játék elejétől fogva elérhető, méretre is elég nagy lesz, hiszen ha gyalogosan akarunk keresztülszaladni rajta, az sok időnkbe fog telni. Persze, ez gyorsabban is fog menni, amint megkapjuk majd a specializált "hátasunkat"; az Árnyharcos számára például pokolból szalajtott kutyák állnak rendelkezésre.
A játékot 2008 első negyedévében tervezi megjelentetni az Ascaron.
Remélem tényleg olyan jó játékot csinálnak belőle a fejlesztők amit beigértek. ::
Én adok neki egy esélyt, az első résszel jól elszórakoztam, a kiegészítő meg különösen tetszett. Igazából az idegesített, hogy folyton feltámadtak a szörnyek . De úgy tűnik, belehúznak a srácok, egyre jobb hírek érkeznek a cuccról, nekem már a "sötét szeráf" is nagyon tetszett, végre nem annyira britneys (bár ahogy mostanság a csajt elnézem, lehet, hogy mégis ). Érdekesek az új kasztok, úgy tűnik, átmennek dark fantasyba, ami nem baj, sőt . Mocskot nekünk, vért, izzadságszagot!