Donovan kiválása után a „maradék ősök”, a két Houser-fiú úgy nyilatkozott, hogy házon belül szétosztják a feladatokat. Nos, úgy tűnik, mégsem volt olyan egyszerű jó szakembert találni, hiszen most külsős után néztek, és sikerült is kifogniuk egy elég nagy halat. A Rockstar új marketingese Alex Moullé-Berteaux, aki meglehetősen ismert a szakmában, hiszen a Los Angeles-i TBWA/Media Arts laboratórium élén az Apple világméretű Mac, iPod, iTunes és iPhone reklámkampányait vezette. Jól ismeri tehát az ipart, a mechanizmust és technológiát, így nagy mértékben segítheti a játékfejlesztő céget, hogy a termékek eljussanak a fogyasztóhoz - ami, tekintve ugyebár a portfolió meglehetős részét kitevő erőszakos címeket, az azokkal szemben kifejtett negatív hadjáratokat és botrányokat (Jack Thompson, ugyebár), nem kis kihívás. Moullé-Berteaux úr kifejtette, hogy nagy elismeréssel figyelte eddig is a Rockstar ténykedését, és mindent megtesz majd annak érdekében, hogy a stúdió játékai egy még szélesebb közönséghez jussanak el.