- Február 17-én jelenik meg a Rocket Leauge Xbox One-ra
- Az X1-es port részét képezi három korábban megjelent nagyobb kiegészítő is
- Számos Xbox One-exkluzív elemet és két különleges verdát is rejt az átirat
- Rocket League teszt
Jó ideje lehetett tudni, hogy a Psyonix szakijai a PS4-en és PC-ken tavaly nyár óta elérhető Rocket League Xbox One-os változatát bütykölik, amit a tavalyi The Game Awards alkalmával jelentett be hivatalosan a stúdió. Akkor még a pontos megjelenési dátumot nem fedet fel a csapat, most azonban az Xbox Wire oldalára felkerült posztban elárulták, hogy február 17-re esik az Xbox One-os premier napja.
„Régóta készül a Rocket League Xbox One konzolokra, éppen ezért roppant büszkék vagyunk arra, hogy elhozhatjuk számotokra is programot a fejlesztő partnerünk, a Panic Button közreműködésével. Az ő szakértelmükkel sikerült a játékot magas fordulatszámon pörgő és maximálisan hűséges változatban átültetni X1 masinákra.” – írta a posztban a Psyonix alelnöke, Jeremy Dunham.
A port természetesen az alapjátékhoz a megjelenést követően hozzáadott minden extra tartalmat magában foglal, így járgányainkat körülbelül 100 milliárd lehetséges kombinációban díszíthetjük fel, játszhatunk az offline Season Mode-ban (1v1, 2v2, 3v3, és 4v4 felállásban is), illetőleg belekóstolhatunk az online kompetitív küzdelmekbe, és természetesen a mérkőzések szabályait megváltoztató mutátorok éppúgy rendelkezésünkre állnak, mint a Snow Day frissítés Hockey játékmódja.
Mindezt azonban alaposan megfejelte a Psyonix, hiszen a három nagyobb fizetős DLC-t, a Supersonic Fury, a Revenge of the Battle-Cars, és a Chaos Run kiegészítőket egyaránt hozzácsapta a csomaghoz, sőt, még két új járgányt, a Halo-sorozatból ismert Warthog mását, a HogStickert, és a Gears of War-széria Armadillóját is megtaláljuk a garázsban számos Xbox One-exkluzív elemmel (például a Sunset Overdrive-ot idéző Overcharge Rocket Trail) egyetemben. A további jó hír pedig az, hogy mindezért összesen 20 dollárt kér a Psyonix.