- Szerverproblémákkal küzd a Rocket League
- A gondokat a játékosok megnövekedett száma okozza
- A Psyonix minél előbb igyekszik orvosolni a problémákat
Az idén júliusban két éves korba lépő Rocket League sikere megjelenése óta töretlen, éppen a hónapban jelentette be a fejlesztő Psyonix, hogy átlépték a tízmilliós eladott példányszámot. A folyamatosan bővülő játékosbázis igényeinek kielégítésére folyvást érkeznek a kisebb-nagyobb kiegészítők, autók és játékmódok, és az érdeklődés nem lankad.
Ironikus módon éppen ez az, ami a nemrégiben tapasztalt problémákat okozza: a szerverkiesések és hosszú meccskeresési időkért részben a megnövekedett játékosszám tehető felelőssé, a terheléssel a szerverek nehezen bírkóznak meg. Ami annak tükrében nem is meglepő, hogy 2016 azonos időszakához képest 40%-kal nagyobb az aktív játékosbázis az idei év elején. A fejlesztők tisztában vannak a problémákkal és ígéretet tettek arra, hogy mielőbb orvosolni fogják a felmerült gondokat.
“Mind a saját oldalunkon (PsyNet) tapasztalható problémákat, és a szerverek teljesítményét illetően egyetértünk a játékosokkal abban, hogy túl hosszúra nyúlik a várakozási idő és túl gyakoriak a szerverkiesések, ez a helyzet teljességgel elfogadhatatlan” - nyilatkozta Dave Hagewood, a Psyonix elnöke, majd hozzátette - “Őszintén elnézést kérünk az összes játékosunktól az online játék minősége miatt, és minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a PsyNet képességeit és teljesítményét javítsuk, ahogyan a kiszolgáló szervereket is.”