Miközben a Ubisoft lassan beleszédül a zuhanó részvényárfolyamok nem épp szívmelengető látványába, a vártnál jobb kezdést produkált Assassin's Creed Shadows fejlesztői gőzerővel ügyködnek azon, hogy még jobbá tegyék az eleve remekül sikeredett akció-RPG-t. Ennek eredményeképp még a mai nap folyamán (helyi idő szerint délután 4 órakor) befut az első nagyobb frissítés, ami a méreteiből adódóan (Xbox Series X|S-en 19,5 GB-ot, PlayStation 5-ön 11,59 GB-ot, PC-n 16,05 GB-ot, Steamen pedig 11 GB-ot fog követelni magának a tapasz) messze több egy mezei javításnál.
Az 1.0.2-es update egyik legfontosabb újítása a lovaglást érinti, derék hátasunk ugyanis gyorsabban fog haladni a városokban a telepítést követően, az Auto-Follow funkciónak köszönhetően pedig úgy is eljut majd a célállomásig, hogy egyetlen gombot sem tartunk lenyomva. A kísérletező kedvű rajongók számára talán még ennél is többet nyom a latba, hogy immár vissza fogják tudni állítani a Mastery Node-okat, így gond nélkül finomhangolhatják a buildjüket, míg meg nem találják a számukra legmegfelelőbb összeállítást.
Szintén a kardinális változtatások közé sorolható, hogy végre több tételt is eladhatunk majd egyszerre a kereskedőknél, ahogy a tárgyak szétszedése is gördülékenyebbé válik, így a hozzám hasonló gyűjtögetők másodpercek leforgása alatt lezavarhatják a tranzakciókat. Emellett a kaland szempontjából nélkülözhetetlen Investigation Board elővarázsolásához is elég lesz egyetlen gomb (Option) nyomva tartása, nem mellesleg a PS5 Pro tulajok is örülhetnek, hiszen a Balanced mód tartalmazni fogja a Raytraced Speculart, így hozva közelebb a látványt a Quality mód szintjéhez. Kiemelendő továbbá, hogy Performance (teljesítmény) mód esetén 30 fölé szökhet a másodpercenkénti képkockaszám a Hideoutban, valamint a főellenfelek és a Double Assassination esetében is történtek változtatások – a frissítés teljes tartalmát ITT találjátok.
A borítóképek forrása: Ubisoft