A dolog mindenesetre elég jól sült el, remek hangulattal, korrekt grafikával mutatkoztak be annak idején a srácok, és valljuk be, Magic ide, próbálkozók oda, tulajdonképpen ők teremtették meg ezt a stílust. De már akad több nevező is, akik a kártyajátékokat nem a körökre osztott stratégiákkal, hanem a szerepjátékokkal keverik: a Two Worlds az egyik, és a minap bejelentett Rise & Ruin a másik. Hogy mit kell tudni ez utóbbiról?
Először is az, hogy böngészőalapú, tehát ellentétben mondjuk a nagyokkal, akár mobiltelefonon is játszható lesz. A készítők 600 különböző kártyát ígérnek, 4 támadó és védekező, 5 mágikus képességet, mindezt korrekt grafikával (ne felejtsük el, webes programmal van dolgunk), szervezett versenyekkel, a telefonunkról elérhető cserelehetőségekkel, meg mindennel, ami szemnek és szájnak ingere. Az elképzelés jópofa, a kérdés, hogy mekkora hangulatot tudnak belecsempészni a fejlesztők a dologba, hiszen a grafikával nem igen lehet eladni, ma pedig akkor sajnos szinte halálra van ítélve. Apropó, hölgyeim és uraim: kifogtuk az első komolyabb PC - mobil keresztplatformos fejlesztést!
Először is az, hogy böngészőalapú, tehát ellentétben mondjuk a nagyokkal, akár mobiltelefonon is játszható lesz. A készítők 600 különböző kártyát ígérnek, 4 támadó és védekező, 5 mágikus képességet, mindezt korrekt grafikával (ne felejtsük el, webes programmal van dolgunk), szervezett versenyekkel, a telefonunkról elérhető cserelehetőségekkel, meg mindennel, ami szemnek és szájnak ingere. Az elképzelés jópofa, a kérdés, hogy mekkora hangulatot tudnak belecsempészni a fejlesztők a dologba, hiszen a grafikával nem igen lehet eladni, ma pedig akkor sajnos szinte halálra van ítélve. Apropó, hölgyeim és uraim: kifogtuk az első komolyabb PC - mobil keresztplatformos fejlesztést!