A bevált CoD szokás szerint itt sem egy hadsereg katonájaként fogunk harcolni. A játék elején a Vörös Hadsereg bátor katonáját testesítjük majd meg, aki egy a háború végi hadműveletben vesz részt. Ezután ugrunk egy kicsit és az Egyesült Államok távol-keleti hadműveletébe kacsolódunk be. Itt fogunk szembetalálkozni a németektől teljes mértékben eltérő japán birodalmi hadsereggel, akik elszántan, önfeláldozóan harcolnak, és nem ismerik a megadás fogalmát.
A korábbi részekkel ellentétben a World at War jóval véresebb és brutálisabb lesz. Rögtön az első pályán szembesülünk ezzel a brutalitással. A küldetés 1942 augusztusában a Makin-szigeten zajlik, minket és egy társunkat elfogtak. Egy japán tiszt a szemünk láttára kínozza és öli meg a bajtársunkat.
A japán katonák az álcázás mesterei, szóval ne lepődjünk meg, ha a fűből hirtelen előbukkan egy ellenséges katona. Ennek a kivédésére lesz jó a lángszórónk, amivel leégethetjük a magas füvet, ezzel elpusztítva a rejtekhelyüket, vagy lángra gyújtva őket, de a hátránya is megvan, hogy egy tele tartály benzint cipelünk a hátunkon. Komoly intelligencia várható a géptől, ez abban fog megmutatkozni, hogy a fán várakozó mesterlövészek nem arra fognak törekedni, hogy egy lövéssel megöljenek, e helyett csak megsebesítenek, hogy a bajtársainkat odacsalogassák, ezzel megnövelve a lehetséges célpontok számát. Hogy a játék történelmileg hű legyen, a Treyarch munkatársai világháborús veteránokkal dolgoztak együtt.
A fejlesztők arra törekednek, hogy a lehető legtöbb módon tudjuk megoldani a küldetésünket. Próbálkozhatunk lopakodással, de az agresszív letámadást is választhatjuk. Viszont én nem tudok több taktikát kitalálni, mint ez a kettő.
A Treyarch csapatának szerencsére sok ideje volt arra, hogy a Call of Duty 4 grafikus motorjával ismerkedjen, ugyanis egy évvel hamarabb megkapták a fejlesztői készletet, minthogy megjelent volna a CoD 4. Ennek a hosszabb fejlesztési időnek köszönhetően sikerült nagyobb hangsúlyt fektetni a játékmenetre és csiszolni a grafikus motor teljesítményén.
A szériában először lesz kooperatív mód, mégpedig négy főre. A négy ember online tud játszani, vagy ketten osztott képernyőn. A Wii verzió is kapni fog valamilyen kooperatív funkciót, de erről még nem mondtak semmit. A multiplayer viszont mindent megtart, ami a Call of Duty 4-ben is volt, de miért is tennének mást, ha az legyűrte a nagy mumust, a Halo 3-at Xbox Live-on.
A korábbi részekkel ellentétben a World at War jóval véresebb és brutálisabb lesz. Rögtön az első pályán szembesülünk ezzel a brutalitással. A küldetés 1942 augusztusában a Makin-szigeten zajlik, minket és egy társunkat elfogtak. Egy japán tiszt a szemünk láttára kínozza és öli meg a bajtársunkat.
A japán katonák az álcázás mesterei, szóval ne lepődjünk meg, ha a fűből hirtelen előbukkan egy ellenséges katona. Ennek a kivédésére lesz jó a lángszórónk, amivel leégethetjük a magas füvet, ezzel elpusztítva a rejtekhelyüket, vagy lángra gyújtva őket, de a hátránya is megvan, hogy egy tele tartály benzint cipelünk a hátunkon. Komoly intelligencia várható a géptől, ez abban fog megmutatkozni, hogy a fán várakozó mesterlövészek nem arra fognak törekedni, hogy egy lövéssel megöljenek, e helyett csak megsebesítenek, hogy a bajtársainkat odacsalogassák, ezzel megnövelve a lehetséges célpontok számát. Hogy a játék történelmileg hű legyen, a Treyarch munkatársai világháborús veteránokkal dolgoztak együtt.
A fejlesztők arra törekednek, hogy a lehető legtöbb módon tudjuk megoldani a küldetésünket. Próbálkozhatunk lopakodással, de az agresszív letámadást is választhatjuk. Viszont én nem tudok több taktikát kitalálni, mint ez a kettő.
A Treyarch csapatának szerencsére sok ideje volt arra, hogy a Call of Duty 4 grafikus motorjával ismerkedjen, ugyanis egy évvel hamarabb megkapták a fejlesztői készletet, minthogy megjelent volna a CoD 4. Ennek a hosszabb fejlesztési időnek köszönhetően sikerült nagyobb hangsúlyt fektetni a játékmenetre és csiszolni a grafikus motor teljesítményén.
A szériában először lesz kooperatív mód, mégpedig négy főre. A négy ember online tud játszani, vagy ketten osztott képernyőn. A Wii verzió is kapni fog valamilyen kooperatív funkciót, de erről még nem mondtak semmit. A multiplayer viszont mindent megtart, ami a Call of Duty 4-ben is volt, de miért is tennének mást, ha az legyűrte a nagy mumust, a Halo 3-at Xbox Live-on.
Személy szerint alig várom
Személy szerint alig várom
Könyököm jön ki az egész.. unom már őszintén megmondva...
Akármilyen szép és brutális, jó, engem akkor sem fog érdekelni.
Egy SP-t lehet hogy végigviszek de az a max....
Könyököm jön ki az egész.. unom már őszintén megmondva...
Akármilyen szép és brutális, jó, engem akkor sem fog érdekelni.
Egy SP-t lehet hogy végigviszek de az a max....