A játék fejlesztése lényegesen egyszerűsítve lett, hiszen nem két különböző, egymástól földrajzilag távol eső csapat dolgozik majd két grafikusmotort használva, hanem kizárólag a Danger Close kalapálja a játékot, mégpedig a Battlefield 3 alatt már bizonyított Frostbite 2.0-t bevetve. Az OXM US beszámolója szerint az új motorral a játék remekül fest, hiszen a fejlesztőknek lehetőségük van olyan apróságokat is becsempészni a tűzharcokba, mint például falról leeső posztereket, vagy éppen robbanások után szálló repeszeket, mindemellett pedig természetesen tűéles textúrákra és hihető animációkra is számítani lehet.
A történet továbbra is valódi, katonák által feljegyzett, ám némileg módosított események sorozata lesz, melyek során például ellátogatunk majd a Fülöp-szigetek elárasztott fővárosába -- azt azonban ne várjuk, hogy virtuális formában leszámolhatunk Osama Bin Ladennel. Noha a küldetés tökéletesen passzolna a játék különleges katonái körül forgó történetébe, a fejlesztést vezető Greg Goodrich szerint „ezt a sztorit nem nekik kell elmesélni”, és különben is: nem kaptak engedélyt a forrásaiktól arra, hogy elkészítsék a missziót. Izgalomban azonban így sem lesz hiány, hiszen a fejlesztők parázs akciókat ígérnek, amik nem a szimulációra, hanem a hitelességre törekednek, amit azt jelenti, hogy visszatöltődő életerőnk lesz (hardcore módban viszont egy találat már halált jelent), a célzás pedig engedékeny, s ezúttal már valamivel több taktikai lehetőségünk is lesz a harctéren, például dönthetünk arról, miként és honnan hatoljunk be egy épületbe.
A Warfighterből a multiplayer mód sem marad ki, ám részleteket ezzel kapcsolatban még nem tudunk. Annyi ismeretes, hogy az angol, az ausztrál, a német és a lengyel különleges egység katonáit, illetve az ellenséges oldal egységeit megtestesítve lőhetjük szét egymást. Továbbá kooperatív mód is lesz, ám ez várhatóan nem terjed ki a teljes szólista kampányra.
A történet továbbra is valódi, katonák által feljegyzett, ám némileg módosított események sorozata lesz, melyek során például ellátogatunk majd a Fülöp-szigetek elárasztott fővárosába -- azt azonban ne várjuk, hogy virtuális formában leszámolhatunk Osama Bin Ladennel. Noha a küldetés tökéletesen passzolna a játék különleges katonái körül forgó történetébe, a fejlesztést vezető Greg Goodrich szerint „ezt a sztorit nem nekik kell elmesélni”, és különben is: nem kaptak engedélyt a forrásaiktól arra, hogy elkészítsék a missziót. Izgalomban azonban így sem lesz hiány, hiszen a fejlesztők parázs akciókat ígérnek, amik nem a szimulációra, hanem a hitelességre törekednek, amit azt jelenti, hogy visszatöltődő életerőnk lesz (hardcore módban viszont egy találat már halált jelent), a célzás pedig engedékeny, s ezúttal már valamivel több taktikai lehetőségünk is lesz a harctéren, például dönthetünk arról, miként és honnan hatoljunk be egy épületbe.
A Warfighterből a multiplayer mód sem marad ki, ám részleteket ezzel kapcsolatban még nem tudunk. Annyi ismeretes, hogy az angol, az ausztrál, a német és a lengyel különleges egység katonáit, illetve az ellenséges oldal egységeit megtestesítve lőhetjük szét egymást. Továbbá kooperatív mód is lesz, ám ez várhatóan nem terjed ki a teljes szólista kampányra.
Hardcore részbe meg akkor minek a visszatöltödö élet? Jol hangzik max ennyi
Nem tom mikor lesz emgint oylan játék mint anno, hogy 20 szor kellett visszatölteni quickload al, hogy átverekedjem magam egy folyoson 15hp val meg hasonlok aztán go medpack et vadászni Azért annak si megvolt a feelingje.
Akkor ez sem fog futni nálam!De biztos jó lesz!