Belelősz a testbe, és az reagál a lövedékre. Mindegy, hogy két centire mozdul el vagy három méterre repül tőle: a lényeg, hogy hatással lehetsz a környezetedre, és ez bizony piszkosul jó érzés. A tárgyak elmozdulnak, a gravitáció törvényei tökéletesen érvényesülnek a játékmenet során, s ennek te 100%-osan részese vagy - sőt, te vagy legtöbbször a kiváltó eleme a láncreakciónak. Habár féltve tenném fel azt a felvetést, miszerint mindenki tisztában lenne az utóbbi néhány év legelismertebb fizikai motorjával, azonban úgy gondolom, azért a legtöbben mégis ismerik: a Havokról van szó.
Korábban elég komoly pénzösszegeket kellett kifizetnie egy fejlesztőcsapatnak azért, hogy magáénak tudhassa a Havok motor minden előnyét, s így növeljék leendő játékuknak a színvonalát. Szerencsére ezentúl a helyzet sokat javul majd, ugyanis a motor készítői hamarosan részben ingyenessé teszik programjukat a fejlesztők számára. Persze a májusban megjelenő Havok Complete csomag tartalmazni fogja ingyen és bérmentve a Havok Animation és a Havok Physics motort, de ettől függetlenül a jövőben sem lesz ingyenes más kiegészítése, mint pl. a Havok Behavior vagy a Havok Destruction. Reméljük, ezzel a lépéssel még ennél is sűrűbben kapunk majd ilyen funkcióval is rendelkező alkotásokat.
Korábban elég komoly pénzösszegeket kellett kifizetnie egy fejlesztőcsapatnak azért, hogy magáénak tudhassa a Havok motor minden előnyét, s így növeljék leendő játékuknak a színvonalát. Szerencsére ezentúl a helyzet sokat javul majd, ugyanis a motor készítői hamarosan részben ingyenessé teszik programjukat a fejlesztők számára. Persze a májusban megjelenő Havok Complete csomag tartalmazni fogja ingyen és bérmentve a Havok Animation és a Havok Physics motort, de ettől függetlenül a jövőben sem lesz ingyenes más kiegészítése, mint pl. a Havok Behavior vagy a Havok Destruction. Reméljük, ezzel a lépéssel még ennél is sűrűbben kapunk majd ilyen funkcióval is rendelkező alkotásokat.
A rongybaba-effekt megint más kérdés.
Amúgy a Havok például a Wiire kijött Carnival Gamesben is pörög, minek hatására marha élethűen dobod a labdát a bohóc képébe.
A rongybaba-effekt megint más kérdés.
Amúgy a Havok például a Wiire kijött Carnival Gamesben is pörög, minek hatására marha élethűen dobod a labdát a bohóc képébe.
DE: mennyivel látványosabb meg élvezetesebb ha az ellenfeled métereket repül miután telenyomtad ólommal? Ja meg az űrben nincs levegő, tehát tök kussnak kéne lennie, meg az ebből származó ellenállás se, szóval az "űrszimulátorok" 90% is mehetne akukába, mert nem realisztikus. Nekem jó ez így . Repüljön métereket a hulla is follyon belűlök 10 m3 vér (/fő persze).
DE: mennyivel látványosabb meg élvezetesebb ha az ellenfeled métereket repül miután telenyomtad ólommal? Ja meg az űrben nincs levegő, tehát tök kussnak kéne lennie, meg az ebből származó ellenállás se, szóval az "űrszimulátorok" 90% is mehetne akukába, mert nem realisztikus. Nekem jó ez így . Repüljön métereket a hulla is follyon belűlök 10 m3 vér (/fő persze).
Tehát:
m1=21g=0,021 kg
v1=270 m/s
I1=m*v=5,67 kg*m/s
a test tömege legyen mondjuk 80 kg
m2=80 kg
I2=I1=5,67 kg*m/s
v2=I2/m2=0,07 m/s
m1*v1+m2*v2=(m1+m2)*v12
v12=(m1*v1+m2*v2)/(m1+m2)= 0,14 m/s
Tehát a test sebessége 0,14 m/s lesz a becsapódás után.
Tehát:
m1=21g=0,021 kg
v1=270 m/s
I1=m*v=5,67 kg*m/s
a test tömege legyen mondjuk 80 kg
m2=80 kg
I2=I1=5,67 kg*m/s
v2=I2/m2=0,07 m/s
m1*v1+m2*v2=(m1+m2)*v12
v12=(m1*v1+m2*v2)/(m1+m2)= 0,14 m/s
Tehát a test sebessége 0,14 m/s lesz a becsapódás után.