A Primal Software a játékipart ismerők számára nem ismeretlen cég, hiszen régóta jelen vannak, korábban az I of the Dragon és a Besieger járta meg a nemzetközi piacot (erősen közepes, 40-60%-os címek), jelenlegi két projektjük a Heavy Duty (erről korábban már beszámoltam) és hírem tárgya. A Requital sztorija tulajdonképpen a Conan, a barbár feldolgozása. Egy rút nagyúr tépi ki Wolfhound nevű hősünket anyja karjaiból és veti rabszolgaságba, miközben családját lemészárolja, a srác, klánja utolsó életben lévő tagja pedig, amint felnő, nekiindul, hogy bosszút álljon. Ehhez persze meg kell találni a gyilkost, akihez csak két nyom vezet: a fegyver, amit szülei megölésére használt, és egy jel a kezén. Útja során persze rengeteg küldetést kell bevállalnia, jópofiznia kell mindenkivel, akiből valami információ nyerhető, na és fejlődnie, táposodnia ezerrel, amelyben az élő és élőhalott ellenségek lesznek nagy segítségére.
Sokkal többet nem tudunk a projektről, bár az itt oldalt látható kép azért mesél pár dolgot. Ezek szerint négy alaptulajdonságunkat tudjuk "húzni", külön fejlődik a pusztakezes, közelharci és távolsági támadás, és a klasszikus RPG-szabályok szerint perkek adódnak hozzá képességeinkhez. Érdekes viszont, hogy ebből a képből az is kitűnik: mágia egyáltalán nincs (ami egy barbár esetében azért erősen kötelező jellegű, és kihagyását meg is kell köszönni a fejlesztőknek), hiszen sem mana, sem IQ nem látható, ezzel szemben szerepel a stamina (amely elképzelhetőn belejátszik az attakjainkba, sőt akár a speciális támadásokba is), és a mind a négy attribútum is a harchoz szükséges. Az is leolvasható, hogy készletünk súlya is szerepet kap, hasonlóan például az Oblivionhoz. A többi kép kezelőfelületének elemzése pedig azt mutatja, hogy akárcsak mondjuk a Sacred esetében, egész sor, jelen esetben 10 fegyvert is berakhatunk gyorselérésbe, melyeket egy-egy gomb lenyomásával ránthatunk elő, nyilván az adott ellenségnek, szituációnak megfelelően.
Maga a látványvilág nem vág földhöz minket, jegyezzünk azonban meg két dolgot: az egyik, hogy a srácok saját motort használnak, ami például az I of the Dragonban jól muzsikált (nem az volt a cucc baja...), és azóta továbbfejlesztették DX9-kompatibilisre. A másik, hogy ehhez mérten a gépigény is szerény: 1 GHz proci, GeForce 2, fél giga RAM. A játékhoz galériát és egy rövidke trailert is mellékeltünk, mely már a nemzetközi kiadó, az Excalibur Publishing felügyelete alatt készült; e hír aktualitása épp az, hogy a május 27-én az angol cég és az orosz jogtulajdonos Akella között létrejött megállapodásnak megszületett eme első, mozgékony gyümölcse.
Sokkal többet nem tudunk a projektről, bár az itt oldalt látható kép azért mesél pár dolgot. Ezek szerint négy alaptulajdonságunkat tudjuk "húzni", külön fejlődik a pusztakezes, közelharci és távolsági támadás, és a klasszikus RPG-szabályok szerint perkek adódnak hozzá képességeinkhez. Érdekes viszont, hogy ebből a képből az is kitűnik: mágia egyáltalán nincs (ami egy barbár esetében azért erősen kötelező jellegű, és kihagyását meg is kell köszönni a fejlesztőknek), hiszen sem mana, sem IQ nem látható, ezzel szemben szerepel a stamina (amely elképzelhetőn belejátszik az attakjainkba, sőt akár a speciális támadásokba is), és a mind a négy attribútum is a harchoz szükséges. Az is leolvasható, hogy készletünk súlya is szerepet kap, hasonlóan például az Oblivionhoz. A többi kép kezelőfelületének elemzése pedig azt mutatja, hogy akárcsak mondjuk a Sacred esetében, egész sor, jelen esetben 10 fegyvert is berakhatunk gyorselérésbe, melyeket egy-egy gomb lenyomásával ránthatunk elő, nyilván az adott ellenségnek, szituációnak megfelelően.
Maga a látványvilág nem vág földhöz minket, jegyezzünk azonban meg két dolgot: az egyik, hogy a srácok saját motort használnak, ami például az I of the Dragonban jól muzsikált (nem az volt a cucc baja...), és azóta továbbfejlesztették DX9-kompatibilisre. A másik, hogy ehhez mérten a gépigény is szerény: 1 GHz proci, GeForce 2, fél giga RAM. A játékhoz galériát és egy rövidke trailert is mellékeltünk, mely már a nemzetközi kiadó, az Excalibur Publishing felügyelete alatt készült; e hír aktualitása épp az, hogy a május 27-én az angol cég és az orosz jogtulajdonos Akella között létrejött megállapodásnak megszületett eme első, mozgékony gyümölcse.