Eric Cochonneau művészeti vezetőként dolgozott a frankfurti Cryteknél 2005-től 2009-ig. Ezen idő alatt sok érdekes dolgot látott, többek között egy soha be nem jelentett CryEngine-es shooterrel is foglalkozott.
Sajnos ebből nem lett semmi, és most, hogy már sok év eltelt azóta, Eric kitette a blogjára a Redemptionnek keresztelt akciójáték koncepciórajzait és alfa-verziós játékképeit.
A program egy Európában játszódó TPS lett volna, melyben a középkorú férfi főszereplő egy fiatal lányra vigyáz a vadregényes tájakon rájuk támadó ellenfelek gyűrűjében. A grafika nagyon szépnek ígérkezett, annak ellenére is, hogy a program csak Xbox 360-ra és PS3-ra jött volna ki.
Mivel nem szeretnénk elhappolni Eric dicsőségét, a képeit nem vettük át, a teljes galériát a saját weboldalán lehet megtekinteni.
![Redemption: Íme a lelőtt Crytek-játék Redemption: Íme a lelőtt Crytek-játék](/uploads/archive/img/redemption-ime-a-lelott-crytek-jatek-528601045fa6f9.jpg)
Sajnos ebből nem lett semmi, és most, hogy már sok év eltelt azóta, Eric kitette a blogjára a Redemptionnek keresztelt akciójáték koncepciórajzait és alfa-verziós játékképeit.
A program egy Európában játszódó TPS lett volna, melyben a középkorú férfi főszereplő egy fiatal lányra vigyáz a vadregényes tájakon rájuk támadó ellenfelek gyűrűjében. A grafika nagyon szépnek ígérkezett, annak ellenére is, hogy a program csak Xbox 360-ra és PS3-ra jött volna ki.
Mivel nem szeretnénk elhappolni Eric dicsőségét, a képeit nem vettük át, a teljes galériát a saját weboldalán lehet megtekinteni.
Hát,van benne egy nanoruha,meg jól is néz ki a játék.
Ettől még nem arany középút.
Eleve az,hogy mi az arany középút,a játékosoktól függ.CoD is egy lövölde,de lehet taktikusan játszani.(Pl:warok)
Főleg az erdős, és a tavas, nameg a hegyi patakos sem piskóta!!!
Kár érte!