Akad egy igen különös karakter a játékban (oké, akad több is, de ő extrém módon csodabogár): Marko Dragic. Vele először Saint Denisben találkozhatsz, és arra kér, hogy próbáld ki a kis távirányítású csónakját a parkban lévő tavon. Egyértelműen Nikola Tesla ihlette a pasast, és ha nem folytatod tovább a történetét, akkor ő is csak egy újabb, kissé félbolond Rockstar-mellékszereplő marad a többi között. Ha azonban követed az A Bright Bouncing Boy történetét, akkor az események hamar nagyon furcsa fordulatot vesznek. A térkép jobb felső részén lévő völgyben (Doverhill), egy cseppet sem bizalomgerjesztő laborban találod Marko-t, éppen akkor, amikor egy kiadós vihar készülődik lecsapni a vidékre. Megkér, hogy segíts neki beindítani a robotját, amihez némi Frankenstein-féle kísérlethez használatos villámhárítót kell felállítanod odakinn, egy torony tetején. A tudós reményei szerint ezzel életet lehelhet az évek óta építgetett robotjába.
A kísérlet végül kudarcba fullad, és Arthur kissé zavarodottan vándorol tovább. Ha azonban néhány nap múlva visszatérsz a laborba, Dragicot holtan találod, a robotnak pedig hűlt helye. Ha Dragic elektromos lámpását használod, vagy egyszerűen csak követed a nyomokat, akkor Colter közelében megtalálhatod a robotot, amint egyedül üldögél a hóban egy hegycsúcson. Vajon hogy jutott oda? Ha fülelsz, még hallhatod is, amint azt mondja: "Papa". Ha később visszatérsz a laborba, Marko holtteste már nem lesz ott. Ellenben nyugodtan átkutathatod a helyet, és ekkor találhatsz egy feljegyzést, amely feltárja Dragic vágyait. Hátborzongató módon az utolsó célja az volt, hogy robot-seregével átvegye a világuralmat.
A cikksorozat tovább részeit ITT találjátok!